Úspěch v životě se měří podle...

...tisíce věcí. Stovky kamarádů, několik blízkých přátel. Páteční a sobotní večer na diskotékách, plesech, koncertech... Fun stuff o vík...

...tisíce věcí.

  • Stovky kamarádů, několik blízkých přátel.
  • Páteční a sobotní večer na diskotékách, plesech, koncertech...
  • Fun stuff o víkendu.
  • Dobrý známky ve škole.
  • V létě měsíc brigáda, měsíc ježdění po dovolených s přáteli a přítelem/přítelkyní.
  • Oblečení. Ne moc zvláštní, mírně odvážný, hlavně se nelišit.
  • Vztah s někym opačnýho pohlaví, dotyčnej/dotyčná musí bejt především dokonalej člověk.
  • Vejška.
  • Žádný viditelný ambice a přesto mít skvělou práci.
  • 2,1 dítěte.
  • Všechno perfektní.
  • Dům, dvě auta.
  • Na dobrý vztahy s rodinou už se dneska stejně nehraje.
Kdo tohle všechno má? Kdo tohle všechno chce mít? Kdo tohle všechno bude mít?
A kdo všechno se snaží horem dolem, aby tohle všechno jednou měl?
Snad všichni. Téměř.

Mám nově krátký vlasy, páteční večer jsem strávila u The Runaways, sobotní večer u Welcome to the Rileys, mám jednu jedinou kamarádku, jsem nezodpovědná a nesnášim tohle zasraný město.
A nejhorší je, že si v tom všem libuju.
Líbí se mi, že nesnášim Ústí, protože to znamená, že nejsem jako ti lidi tady.
Líbí se mi, že trávim tyhle fun-fun-fun-fun večery doma, protože je to ta nejlepší alternativa. Opíjet se na diskotékách se sračkoidní hudbou v uších... ehm.
Nechci mít tisíc kamarádů a sto přátel, nestíhala bych je, nemám o lidi zájem.
Líbí se mi moje vlasy.

1 komentářů