Past few days...

The Runaways soundtrack je prostě geniální. Kristen tam zpívá , což je neskutečně pozitivní, protože se mi líbí jeji hlas. No, a taky je ta...

The Runaways soundtrack je prostě geniální. Kristen tam zpívá, což je neskutečně pozitivní, protože se mi líbí jeji hlas. No, a taky je tam tohle, což je písnička, kterou hledám už pekelně dlouho a bezvýsledně.

Jsem otrávená ze školy a všeho.

Asi si chci obarvit vlasy na... nějako. Hodně jsem zvažovala světle zrzavou, ale poté, co jsem popatřila nabídku v DM, jsem tak nějak podlehla dojmu, že asi svůj vysněný odstín v ÚL nenajdu (jak jinak, že). Takže uvažuju nad světle hnědou, ovšem nejsem si jistá, jestli to pak bude nějaká změna... Protože hnědý vlasy už v podstatě mám, žejo, i když jsou blond.

Zejtra jedu do Zwingeru, yaaaay.
A beru foťák, yaaaay.
A budu fotit, yaaaay.

No, a když už jsem u těch vlasů, tak jsem byla minulej čtvrtek u kadeřnice:


Tahle fotka se mi tak moc povedla, že jí mám dokonce jako profilovku na FB! :D

0 komentářů