The Runaways

Trailer: Upřímně řečeno, když jsem o tomhle filmu slyšela poprvé, vůbec mě nenadchnul. Tak nějak jsem nad tim ohrnula nos už jenom pr...

Trailer:



Upřímně řečeno, když jsem o tomhle filmu slyšela poprvé, vůbec mě nenadchnul. Tak nějak jsem nad tim ohrnula nos už jenom prostě proto, že jsem kráva, že nesnášim Twilight, celej ten poprask okolo něj (Třpytící se upíři? Vážně?) a hlavně! celou krasavici Bellu, co tááák hrozně moc chce upíra Edwarda, většinu filmu ublíženě kouká a trpí pro svou slavnou, přeslavnou lásku, ew, ew, ew. Nic pro slečnu Cyničku, co půlku Tvajlajtu prosmála, půlku prozívala a půlku proewovala (sledujte, jak umim počty - tři půlky jen tak nikdo nemá, he?).
Takže ano, udělala jsem věc, za kterou tolik nesnášim ostatní - odsoudila jsem to dřív, než jsem tomu vůbec dala šanci jenom proto, že tam hraje holka, co vlastně třeba vůbec, ale vůbec není jako ufňukaná Bella, ale hraje jí, tak prostě je ufňukaná Bella a hotovo.
Jenže pak mě začaly nahlodávat obrázky na tumblr...
Tak jsem překonala svojí nechuť ke Kristen Stewart, sehnala si film, pustila a....
Jsem prostě nadšená!
Je to úžasný. Je to zábavný. Je to sexy. Je to vtipný. Přiková vás to k židli a nedovolí vám to odejít, dokud to samo neřekne, že máte vstát. Je to prostě WOW.
A přísahám, že proti Kristen Stewart už neřeknu jediný křivý slovo, ukázala mi, že to není jenom Bella z Twilightu, co zmizí, jakmile celý to woohoo okolo tohohle rádobyupírskýho filmu opadne. Má talent. A, hm, mezi náma, je krásná (protože mi připomíná Kate Moennig?), když se zrovna netváří jako u mučení zpoza hřívy hustých hnědých nakadeřených vlasů.
Zkrátka - doporučuju, doporučuju, DOPORUČUJU!!
A pokud máte rádi Velvet Goldmine... nedoporučuju. Přikazuju!

2 komentářů

  1. Ona je na ty návykové nezávislárny závislá. Já poslouchám dost podobnou hudbu, takže jsem k tomu měl blízko - navíc můj oblíbený rock s moji oblíbenou Kristen Stewart to je smrtelná kombinace. Sice bych tenhle film nebral jako tu opravdovou špici špic její filmografie, ale rozhodně umí přivést do deprese z toho že zrovna nejste v L.A., že jste ten film nerežírovali vy atd :).Já navíc miluju indie filmy, tak kurna! to by bylo aby z toho filmu něco nevzešlo :).

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě to nepatří mezi její nejlepší filmy, ale když jí člověk zná akorát z Tvajlajtu, tak se prostě posadí na prdel, protože ta holka má talent. :)
    Je to yay film, hotovo. :D

    OdpovědětVymazat