Be (ne)doporučuje: Welcome to the Rileys

Jak už jsem psala u článku u The Runaways , díky Twilightu jsem Kristen Stewart tak nějak nesnášela. Neskutečně mi vadí postava Belly, ja...




Jak už jsem psala u článku u The Runaways, díky Twilightu jsem Kristen Stewart tak nějak nesnášela. Neskutečně mi vadí postava Belly, jak je přeslazená, neustále ublížená, ufňukaná a připitomělá. A protože jsem všude na Twilight plakátech viděla Kristenin ksicht a protože Kristen hraje Bellu, prostě jsem si je začala spojovat jako jednu osobu, díky čemuž mi film The Runaways málem utekl, což by byla věčná škoda.

S Welcome To The Rileys jsem podobnou blbost neudělala, jakmile jsem viděla trailer, okamžitě jsem si ho stáhla (protože mám teď menší crush na Kristen, ale to jako nevíte).
Ten film je geniální.
A i když vám teď třeba hraje hudba nebo máte tisíc jiných důvodů, proč si na blozích nepouštíte videa, teď to prostě udělejte. Trailer film nijak nepřibarvuje, nijak ho nezkresluje, takže si o něm uděláte reálný obrázek.

Pokud jste se na to přece jenom nepodívali, nejsme už kámoši, nemám vás ráda a stejně vám povim, o co tam jde.
Dva lidé ztratili svou patnáctiletou dceru v autonehodě. Oba dva se s tím vyrovnávají po svém - její máma nedokáže vyjít ven a polyká prášky jak na běžícím pásu, její táta je prostě mimo.
Když pak jednoho dne odjede na konferenci do New Orleans, úplnou náhodou potká mladičkou striptérku/prostitutku.
Začne se o ní starat, zkulturňuje jí obydlí, dává jí peníze, učí jí naprosto normální věci jako povlíknutí postele nebo pravidelný chození do čistírny. Jednoduše řečeno, hraje si na jejího tátu.
Jeho manželka je doma sama a už z toho mírně šílí. Takže vezme jeho auto a dojede do New Orleans na vlastní pěst, což je velmi emotivní, protože má přece strach vyjít z domu.

A s koncem filmu jsem spokojená, neskončilo to tak, jak jsem čekala.
Je to doják, dostane se vám to pod kůži, nutí vás to přemejšlet.
A Kristen Stewart mi opět dokázala, že to není jenom prázdná panenka, co umí akorát klopit pohled a kňourat kvůli Edwardovi, takže ♥.

Summary:
+ talent Kristen Stewart
+ hudební doprovod
+ atmosféra filmu
+ herecký výkony všech obsazených
+ silný příběh
+ konec filmu

- tolik jsem se zažrala do filmu, že jsem si ani nedala brambůrky
(Ten film mě natolik dostal, že ani já, Slečna Kritik, nemůžu na žádný normální mínusy přijít.)

8 komentářů

  1. Jo...perfektní film. Možná to říkám trošku neobjektivně, jelikož mám taky dost velkou slabost pro K.S. Chtěl bych ale upozornit na dva snad ještě lepší filmy a to: The Yellow Handkerchief (Indie film, který snad nemá chybu) a Cake Eaters (...síla...). Jinak ve žlutým kapesníku je asi nejhezčí z jejich filmů. Dále filmy jako The Safety of Objects a Panic Room jsou taky fajn, tam je ale ještě moc malá. Mimochodem čím to je že v Twilightu jakoby ztratila své kouzlo a vypadá jako nějaká šeredná princeznička (oxymoron?).

    OdpovědětVymazat
  2. Tvajlajt je zlo.
    O The Yellow Handkerchief mi snad ani nemluv, dva měsíce ho mám ve složce a furt nemůžu najít volno, abych se na něj podívala. Pak se taky chystám na Adventureland.
    Každopádně dík za tipy, určitě si je seženu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Adventureland je taky perfektní :) i když je to jen taková komedie, tak se řadí mezi ty lepší komedie. Jinak si mě ten film získal tím že tam pořád hraje Lou Reed, kterého naprosto zbožňuju :D...já jsem na její filmy trošku uchyl :), ale kupodivu Twilight je jeden z mála filmů, který jsem neviděl a ani nechci (viděl jsem trailer a musel jsem se smát když jsem zjistil všechny rozhovory probíhají asi takto: "Musíš pochopit, že já se pro ni hodím víc než ty :D). Jinak si myslím že má prostě perfektní vkus. Jak v hudbě tak v literatuře: Má ráda Led Zeppelin, U2 atd. to se shoduje s mým (téměř). Co se týče literatury: Camus - Cizinec, Charles Bukowski - Těžký časy (ty dvě jsem četl a jsou perfektní).

    OdpovědětVymazat
  4. Joj... malem bych zapoměl ještě na Speak - další indie film a prostě perfektní.

    OdpovědětVymazat
  5. Za chvíli nebudu mít seznam, ale šálu. :D
    Každopádně určitě díky. :))

    (Bukowski je génius.)

    OdpovědětVymazat
  6. No jo,,, pardon :). Občas se nechávám trošku unést... Ona nějak ujíždí na existencionalismus? Protože to by bylo v jejím případě docela škoda :). (Víš co Camus a Bukowski - exi.)

    OdpovědětVymazat