TOP 10+10 - jsem feministka, protože

je 21. století a pořád existují státy, kde je žena míň než stádo krav. Nehledě na to, že i ve vyspělých státech je bytí ženou stále znevýh...


  1. je 21. století a pořád existují státy, kde je žena míň než stádo krav. Nehledě na to, že i ve vyspělých státech je bytí ženou stále znevýhodňováno (třeba menší platy, žejo).
  2. je mí blivno z genderovejch stereotypů.
  3. týpci v klubech maj pocit, že je ok, když mi šáhnou na zadek.
  4. když mi něco nejde nebo něco neuzvednu, často slyšim poznámky jakože "nojo, vždyť seš holka". ne, je to tim, že jsem nemehlo, mám obě ruce levý a navíc jako párátka a taky jsem dement.
  5. mě nebaví poslouchat kecy, že to a to je hnusný, když to dělá holka. pf, budu si kouřit, krkat a ukazovat všem svoje špatně oholený kolena a stehna, jak se mi chce!
  6. jsem stejně krásná v sukni a balerínkách jako ve starých džínech a obrovský mikině.
  7. po světě běhá tolik týpků, co někoho znásilnili, aniž by byli nějak zásadně potrestáni, že by jeden blil. a pořád je to tak divně oukej.
  8. kluci, co maj jinou holku každej den v tejdnu jsou vlastně v pohodě a hustý týpci, zatímco holky jsou děvky a kurvy.
  9. jak v angličtině, tak v češtině neexistuje mužskej ekvivalent ke slovům jako je právě kurva nebo děvka.
  10. nevidim důvod, proč by muži neměli mít mateřskou dovolenou.
  11. je pro kluka strašná urážka, když je přirovnanej k holce.
  12. kluk, co dělá "ženskou" práci nebo studuje "ženskej" obor, je automaticky gay, teplouš, buzík a divnej.
  13. můj táta vymaluje byt, přivrtá polici, vyluxuje, uvaří oběd a zasadí si na balkóně bylinky, protože chce.
  14. se dostatečně nemluví o znásilňování kluků. jo, i to existuje.
  15. je velkej rozdíl mezi lichotkou a úchylnym pořváváním. jedno dostane děkuju a druhý fakáče. hádejte.
  16. když maj holky blbou náladu nebo jsou naštvaný, kluci maj pocit, že je ok se ptát, jestli to náhodou nedostaly. 
  17. ženský tělo cpou do každý druhý reklamy, doprdele!!!
  18. zakázali tuhle reklamu s Ashley Graham s tim, že je moc sexy. wtf?? v blbý reklamě na mejdlo Fa je toho vidět mnohem víc, v mnohem provokativnějších pózách.
  19.  "my body, my choice".
  20. věřim, že jsou si všichni rovný. všichni.
A spoustu dalších důvodů. Pamatujme, že feministka se nerovná chlupama obrostlá lesba, co nesnáší chlapy a dá vám do držky, když jí přidržíte dveře.

Mimochodem, updejtla jsem stránku o mně, ten maličkej nápis Be na konci stránky. Ne moc, ale trochu jo.

3 komentářů

  1. Jo. Mimochodem, v angličtině je slut používáno nezávisle na genderu. Nebo v poslední době i manwhore...

    OdpovědětVymazat
  2. Haha! Taky si přitluču poličku nebo obrázek sama (no a co, že nakřivo)! :) <3
    Mimochodem: ano na všechno! + 10x víc k bodu č. 16. Grrrr!

    OdpovědětVymazat