Be I.

ráda bych byla blogger, co je schopnej napsat článek o něčem konstruktivním. třeba o knížce, co jsem zrovna přečetla, o nově objevený skupin...

ráda bych byla blogger, co je schopnej napsat článek o něčem konstruktivním. třeba o knížce, co jsem zrovna přečetla, o nově objevený skupině, o oblíbenym spisovateli nebo prostě o fajn filmu. většinou se zaseknu už v úvodu, případně mě to přestane bavit v půlce. takže to odložim do konceptů a tam to zůstane, dokud to nesmažu.
proto mě napadlo na začátku každýho měsíce vyjmenovat jednu nebo víc věcí, co mě bavily právě ten měsíc, třeba tim někoho inspiruju, což by bylo fajn. pro přehlednost a nějakou strukturu to roztřídim do kategorií - literatura, hudba, seriály, filmy, akce, móda, kosmetika a občas třeba i něco navíc.
nejsou to recenze, nejsem obsesivní typ, kterej by o danym tématu věděl všechno do puntíku, a rozhodně se nepokoušim fušovat do práce fešn nebo bjůty blogerkám, protože většinu času vypadám stejně jako bezďák a ani si nepamatuju, kdy naposledy se mi povedlo nalíčit se tak, aby obě oči vypadaly stejně.
toliko na úvod.

LITERATURA - Hermann Hesse: Stepní vlk
tuhle knížku jsem četla milion let, dostala jsem jí k Vánocům a dočetla jsem ji až tenhle měsíc. není to totiž úplně nejlehčí čtení, obzvlášť když se potýkáte s depresemi. nicméně nemůžu nic jinýho než doporučit. děj není moc důležitej, mnohem zajímavější jsou myšlenky hlavní postavy, samotáře ve středních letech, a dialogy s divnýma lidma, se kterýma se v průběhu knížky seznámí.
dokonce mě to tak nadchlo, že jsem si sehnala další knížky od Hesse(ho?) a nemůžu se dočkat, až je otevřu.

HUDBA - Diplo a Major Lazer
haha, to by nikdo nečekal, žejo. no, z manický epizodky mi zůstala tahle veselá tuc tuc hudba aneb techýnko, jak by řekl M. noaco. je to veselý, skvěle se na to tancuje, naplňuje mě to dobrou náladou a nezatěžuje mi to hlavu složitejma textama, což se na červen hodilo.
když si to budete chtít poslechnout, podíváte se na youtube sami. když ne, ani video nepomůže, takže se nebudu obtěžovat.

SERIÁL - Chůva k pohledání
není to vtip, jenom jsem zjistila, že seriál mýho dětství je ke koukání na youtube a to jak česká verze, tak v původnim znění. no není to geniální? navíc jsem zjistila, že vtipy fungujou stejně dobře a mnohdy i líp, ačkoliv jsem o patnáct (jsem stará, achjo) let starší.

FILM - Počátek
jo, Be objevila Ameriku a konečně viděla to, co už vidělo milion lidí před ní. asi nemá moc smysl představovat, žejo.

AKCE - Výstava Tima Burtona
jestli to ještě nevíte, v domě u kamenného zvonu si dovolil vystavit svoje věci idol hipstrů Tim Burton. a je to boží. jsou tam nejen loutky a kresby z jeho filmů, ale i kresbičky na ubrouscích a dopisy. navíc se tam celej den promítaj jeho filmy a bejt bohatá, vykoupim tam všechny suvenýry, co jdou. sice jsem tam nebyla zrovna v černu, s kamarádama jsme tam vlítli pár dní po otevíračce, ale vzhledem k tomu, že jediná akce, kam jsem v červnu šla, jsou United Islands, který už byly a budou až příští rok, přijde mi vám vnucovat tohle mnohem smysluplnější.

MÓDA - Plátěnky z háemka
tyhle boty jsou naprosto úžasný. člověk by ani nevěřil, že za tři stovky pořídí boty, co s nim v super stavu prožívaj už druhý léto. a to jsem ten typ, co svoje nohy vůbec nešetří, spíš naopak, prolezu, co se dá, na akcích tancuju a šlápnu do každýho bláta a louže, protože jsem kretén. přežily se mnou i slejváky jak prase a jsou natolik pohodlný, že jsem v nich prochodila půlku Bilbaa, když mi moře zamokřilo conversky. navíc jsou dostatečně úzký na mojí skvěle stavěnou nohu, která je moc dlouhá a málo široká na to, abych nemusela shánět lodičky na maturák cca dva měsíce (true story).

KOSMETIKA - Automatická tužka z Avonu
avon nemá nikdo rád. ona celá ta jejich filozofie, že prodávání kosmetiky přes katalog je dobrej nápad, trochu zavání debilitou špatnym nápadem. za stejnou cenu totiž člověk koupí kosmetiku v drogérce, kde jsou třeba testry, žejo. nicméně jsem se jednou odvážila koupit si právě tuhle tužku. kámo, je skvělá. jak jsem levá, tak se mi s ní zachází úplně geniálně. není voděodolná a rozhodně to není ten typ, co se nalíčí, uschne a zůstane sedět jako přibitá, ale to já od ní ani nechci, přece jenom už jsem se odnaučila hrabat si do očí, když na nich mám malůvky. neobtiskává se, nerozpíjí se, maj jí v několika barvách a teď na léto jich i pár přidali (třeba tyrkysovou nebo růžovou, ach!). a navíc se nemusí ořezávat, což je pro lemru línou levou geniální.

1 komentářů

  1. takovyhle clanky jsou super, klidne je delej treba kazdy tyden a nejen mesic (nebo aspon 14 dnu) ale muzu ti sem treba napsat jaky tipy se mi libily. vystava tima burtona- bozi, platenky z haemka jsem si ted rozjebala ale nastesti mam troje dalsi takze dobry, pocatek je jeden z nejlepsich filmu co jsem kdy videla a zbytek neznam- podivam se, vyzkousim

    OdpovědětVymazat