Up on melancholy hill there's a plastic tree.

Můj boj proti stereotypu došel k tomu, že mám nyní rýmu a kašel, bolí mě hlava a o veškerých naplánovaných věcech si můžu akorát tak nechat ...

Můj boj proti stereotypu došel k tomu, že mám nyní rýmu a kašel, bolí mě hlava a o veškerých naplánovaných věcech si můžu akorát tak nechat zdát. Ale musim se pochválit, že minulej tejden jsem navštívila filmovej festival Jeden svět, zajezdila si na kole, jela do Pilnitz, dala si šlofíka v planetáriu na školním výletě a vyfotila pět lidí z třiceti na naše supr čupr tablo (timhle tempem asi do svých spolužáků začnu kopat). Voilá, fotim tablo, který D.D. pracně vymyslela. Voilá, většina lidí na to sere.


Teď jsem druhym dnem doma, akorát do školy chodit bohužel musim. Nic nedělám kvůli nemoci a nebaví mě to, protože venku je krásně.
Víc píšu. Ne sem (aha), do bloku, co se mi doma povaloval netknutej snad půl roku. Teď je tknutej, ale kromě mě se ho už nikdo tknout nesmí. Některý věci by internet vědět neměl.

Koupila jsem si novou kabelku, protože jsem měla pocit, že jí strašně moc potřebuju a můj život s ní bude lepší. Tento pocit mě opustil v okamžiku, kdy jsem s kabelkou v nákupní tašce vyšla před obchod. Typické. Nicméně je praktická, z Lindexu, černá a nedrahá, takže si jí nechám.

Mám se učit politický systémy UK a USA, ale místo toho civim na Paralen, poslouchám Gorillaz, smrkám a nemám se dobře.

▼▲▼▲▼▲

My fight against stereotype has come to great solution - I have cold, headache and sore throat so therefore my plans can go to hell. But last week was nice - I visited film festival, did a little bike riding, went to Pilnitz, slept in planetarium (school trip) and took five pictures of my classmates for out little "class board" (with this "speed" I'll have to start kicking them). Tada, I take pictures for our class board, which actually is project of my wife. Tada, nobody in our class gives a shit.

I have done nothing in two days except for going to school. It's because I'm ill and hate it cause weather is great and I wanna go out.
I write more. Not in here (surprise!) but in my little notebook that has been lying on my table for half a year, untouched. So now it's touched and nobody can touch it again but me. There are some things internet doesn't need to know.

I've bought new handbag cause I had a feeling I really need it and my life will be better with it. This feeling was gone the minute I've walked out of the shop holding shopping bag with the handbag in it. Typical. Anyway, I'm going to keep it cause it's practical, black, not so expensive and from Lindex.

I'm supposed to study political systems of UK and USA but I'm staring at Paralen instead. Also I'm listening to Gorillaz, blowing my nose and feeling like shit.

1 komentářů

  1. Super blog!:-) Jsem nový follower a byla bych ráda, kdybys byla i Ty můj:-)
    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat