Momentálně navždy.

Poprvé v životě jsem vařila oběd pro celou rodinu - španělskou omeletu, yummy! Představovala jsem si jí teda líp, ale dala se jíst, chuťově ...

Poprvé v životě jsem vařila oběd pro celou rodinu - španělskou omeletu, yummy! Představovala jsem si jí teda líp, ale dala se jíst, chuťově byla těm originálním od Španělů velice podobná, takže placáček a příště ještě lepší!


Nyní jsem zdravá, další placáček, mám nové zelené (!) kalhoty, čímž jsem si splnila svůj 2012 wish list (kabelka, co drží tvar - checked, zelený kalhoty - checked; záviďte mi mou skromnost...), a v pátek jsem byla s D.D. opět fotit lidi na tablo. Tentokrát nám přála účast, nikoliv však počasí, protože provokativně foukal vítr. Hádám, že je to taková ta ironie osudu. Taky si myslim, že vás to hodně zajímá, jako kompenzaci vám mohu nabídnout své tabloidní foto. Až bude existovat.

Kromě vaření (připadám si teď strašně důležitě) jsem dnes ještě rozeslala nafocený fotky na výběr (silně mě to nebaví, zvlášť když se vždycky najde truhel, co mi prostě nenapíše, jakou si vybral) a projela si pár náhodných fešn blogů, které jsem předtím neznala. Chvíli jsem se nad tím skupinovým honěním vlastního ega bavila, ale pak jsem to všechno zase rychle zavřela, jelikož mi pomalu začal docházet humor, když na každém (fakt!) blogu blogerína udivovala samu sebe zjištěním, že na sobě má oblečení s hadím potiskem, ačkoliv hady/tento potisk vždycky nesnášela. A když každá blogerína učůrávala blahem nad pastelovými barvami, hojně jimi zaplácávala svoje wishlisty a v každém new-inu se vyskytla minimálně jedna hnusně vyblitá - pardon, pastelová - věc. A když tak půlka blogerín pozbývala vkusu a byla živoucím důkazem toho, že fashion blogování vážně není pro všechny.

Z nějakého důvodu mě na twitteru poslední dobou nově followují Apple nadšenci. Nevim, jestli ode mě čekají nějaký supr čupr názory na nový Apple věci, ale já se v tom vůbec nevyznám. Ačkoliv mám Apple velice ráda a svůj iPad miluju, vydání novýho iPadu 3 je mi úplně, ale úplně jedno a rozhodně nebudu plakat pod peřinou, že ho chci a jestli ho nedostanu, tak skočim ze schodů a zabiju se. Svojí energii totiž radši směřuju někam jinam (třeba posmívání se větě Joll Burr "ale momentálně jsem šťastně zamilovaná do muže(navždy)" :D:D) a kromě toho... i kdybych měla prachy na iPad 3, tak bych si ho stejně nekoupila. Jela bych do Prahy na Bodies a na jakousi výstavu surrealistů, jejíž jméno jsem zapomněla, koupila bych si ten suprovej deníček v Nanu Nana, oxfordský blok a rtěnku Kate Moss (03), na kterou chodím pravidelně jednou týdně koukat do drogérie (jako jo, 130,- není moc... ale s necelejma dvěma stovkama na účtě a dvackou v peněžence to moc je, navíc rtěnky nepoužívám, takže momentálně asi zůstane v tom stojanu navždy).

Nyní mě omluvte, jdu si pro zmrzlinu.

▼▲▼▲▼▲

For the first time ever I've cooked lunch for the whole family - Spanish omelet, yummy! Well, I imagined it will be different but the taste was good and very similar to original ones made by real Spanish cooks so self high five and better luck next time for me!

I'm healthy again, another self high five, I have new green (!) pants, that made my wishlist complete (handbag - checked, green pants - checked; envy me my modesty...), I spent my Friday with wife once again taking pictures of my classmates for our little project I've told you about. This time attendance was great, weather not so much - too windy. I guess it's little provocation of fate. Anyway, i'm sure you're very interested in this and as compesation I can offer you my picture. As soon as it exists.

Apart from cooking (yeah, I brag about it a lot), I've sent all pictures to their models so they can choose one for the board (I haven't enjoy it at all - there's always one wacko who just wouldn't answer) and I've checked few fashion blogs that I didn't knew before. I've had mean fun for a while but I've stopped as soon as it got freaky and boring because every (seriously) blogger was wondering about wearing snake pattern even though she has always hated snakes/snake pattern. And cause every blogger was peeing from happiness about pastel colours, putting them to every wishlist and showing them in every new-in post as least once. And like half of the bloggers were lacking taste and were living proof of my theory that being fashion blogger is NOT for everyone.

For some reason a lot of Apple fans are following me on Twitter. I don't know if they're expecting some clever, breath-taking opinions about new Apple stuff that I don't have a clue about. I like Apple a lot and I love my iPad soooo much but I don't follow it and I don't even care about new iPad 3 coming out and I'm not going to cry under my blanket for it and brag that i'll jump down the stairs if I don't get it this second. I prefer to fill my free time with different activites (like laughing at Joll Burr's statement: "recently I'm happily in love with a man (forever)" :D:D) and apart from that... If I had money for iPad 3, I wouldn't buy it anyway. I'd go to Prague to see two exhibitions (Bodies and other one about surrealism - not sure about the name, sorry), I'd buy coolest diary in Nanu Nana, Oxford notebook and Kate Moss lipstick (I go to store to see it regularly once a week (like, of course, 130 CZK is nothing but for a poor person like me it is something, plus I don't even use lipstick so I guess recently it'll be in store forever)

Excuse me, I'm going for an ice-cream now.

0 komentářů