Soy tonta, mamada, gracias, mierda, el torro negro!

Včera okolo pátý hodiny odpolední jsem se vrátila ze slovutného Bilbaa v Basque country. Mohla bych vám popisovat, co konkrétně jsem dělala ...

Včera okolo pátý hodiny odpolední jsem se vrátila ze slovutného Bilbaa v Basque country. Mohla bych vám popisovat, co konkrétně jsem dělala v sobotu, v pondělí, ve čtvrtek a co v sobotu v 14:56, ale pochybuju, že by to někoho vážně zajímalo. Takže s váma šérnu několik nicneříkajících fotek a několik poznatků:

  • Baskytský jazyk je prostě zvláštní a budu se mu divit, dokud neumřu.
  • Čisto na ulicích udržovat prostě JDE, když se chce.
  • Stát obutá po kolena v moři mě teda moc nebaví, ale s postupem času je to vlastně vtipný.
  • Bruslení na kolečkových bruslích není taková věda, jak jsem si původně trapně mylně myslela.
  • Becherovka je nyní Bečerovka a holka z Polska (to jako já) má největší koule, protože jako jediná svoje pití dopila (sissies!).
  • I. se odmítá fotit bez retardího šklebu a taky zjistil, že můj foťák zvládá i videa.
  • Existuje rybí zmrzlina.
  • Ryby nejsou tak hnusný, jak vypadaj. Měla jsem je uvařený v puse třikrát (lstí), můj nový životní cíl je ochutnání sushi.
  • Na pláž se dá chodit i v kabátu.
  • Husy syčí a vypadají nebezpečně.
  • MILUJU ŠPANĚLSKOU OMELETU!! (Může mi někdo vysvětlit, proč se vajíčka zdražila zrovna teď??)
  • V Bilbau maj krematorium hned vedle parku. Morbidní.
  • I. má pěkné vousy a žvýkačku žvejká jak kráva na pastvě.
  • I. má zelenožlutošedohnědý oči. Nekecám.
  • I. je divnej, já jsem divná, dostala jsem I. voňavku a nyní voním ještě mužněji než kdy předtím, těšim se na září/říjen (v podstatě za chvilku, že...) a strašně se mi stýská.
  • Už žádnej stereotyp. Pokus číslo 466568763. Ale tentokrát to vyjde.












(Bonusová fotka mně kterak smrkám při učení se bruslit./Bonus photo of me taken when I was taught how to skate.)

▼▲▼▲▼▲

Yesterday I came back from famous Bilbao, Basque Country. Of course I could tell what I did exactly on Saturday, Monday, Thursday or another Saturday at 14:56 but I don't believe anyone cares. So I'm gona share few photos and notes with you:
  • Basque language is weird and I won't stop wondering until I die.
  • Clean streets really DO exist!
  • Standing wearing my shoes in sea isn't much fun at first but as time passed it's getting funnier.
  • Skating on roller skates isn't as hard as I thought it is.
  • Becherovka is now Bečerovka and Polish girl (me) has biggest balls cause she was the only one who finished their drink (sissies!).
  • I. refuses to be photographed unless having retard face. Also he knows now my camera can take videos too.
  • Fish ice cream is real.
  • Fish are not as disgusting as they look. I've eaten it three times (I. is a liar!) and my newest life goal is to taste sushi.
  • You can wear coat to the beach.
  • Gooses hiss and look dangerous.
  • I LOVE SPANISH OMELET!!!
  • There's crematorium right next to the park. Morbid.
  • I. has cutest beard and chews gum like cow.
  • I. has green yellow gray brown eyes. True story.
  • I. is weird, I'm weird, I recieved I.'s fragrance and now I smell even more manly then ever before, I'm looking forward to September/October (basically it's like tomorrow...) and I miss him so, so, sooooo much.
  • No more stereotype. Try number 466568763. But I'm gonna make it this time.

1 komentářů