10. 2. 2012

Maturák mám za sebou, yay! Fotku nemám, rodiče neměli foťák, takže jestli se někde objeví něco použitelnýho, dodatečně to sem hodim. S čí...

Maturák mám za sebou, yay!
Fotku nemám, rodiče neměli foťák, takže jestli se někde objeví něco použitelnýho, dodatečně to sem hodim.

S čím se vám ale můžu pochlubit, je náš nástup. Podívejte se na něj sami na YT a řekněte, že to není legendární. Kdo mě pozná, dostane lízátko, který si sám koupí. Poradim vám jen to, že tam téměř nejsem vidět. :D
Byla jsem opilá velmi vesele a víc než celej maturák mě bavila afterparty potom. Shodou okolností jsme skončili na tom samym místě, kde D.D. slavila narozky, dokonce i se stejnym DJem. Trsala jsem na drumce, se spoustou lidi jsem se skamarádila a domů jsem se dostala až před půl sedmou.
Navíc mi bylo přislíbeno mojí novou 'bestof kámoškou' (= kluk z vedlejší třídy s naprosto dementnim smyslem pro humor a úžasnou životní filozofií :D), že mě naučí d'n'b dance, což teda moc chci, chci, chci, takže se modlim, aby si to nerozmyslel nebo aby na to třeba nezapomněl.
Pořádně jsem se vzpamatovala až teď. Yay.

▼▲▼▲▼▲

I've survived my prom, yaaay!
No photo, my parents didn't bring their camera. If I find a nice photo of me somewhere, I'll upload it here later.
The thing I can share with you is our prom dance. Watch it on YT and dare to say it's not legendary. If you recognize me, you'll get lollipop that you'll have to buy yourself. Little advice - you can see me for like 5 seconds in the whole video. :D
I was funnily drunk and I had much more fun at our afterparty, prom was a bit boring at first. By coincidence we ended up at the same place where we've celebrated my wife's birthday. Even with the same DJ. I was dancing to d'n'b music, suddenly I was friend of many people and I came home at time I usually get up for school.
Plus my new 'best of girlfriend' (= boy from other class with mental sense of humour and brilliant life philosophy :D) has promised me he'll teach me d'n'b dance which is something I want oh so baaaad so I'm hoping he won't change his mind or forget.
I've spent Saturday recovering so now I'm normal once again doing my homeworks. Yay.

2 komentářů

  1. Maturitní ples, jo?? Tak to už se ti to blíží, holka, pár měsíců a vylétneš z hnízda! Už žádné Ústí, jen povinné návštěvy rodinných příslušníků! :):) Musíš být nadšená :)

    Mimochodem, máš u mě na Drops cenu ;)

    OdpovědětVymazat