Někdo mě miluje!

Janča obdržela cenu za svou skvělost a rozhodla se se jí poslat i mně! Musim říct, že mě to potěšilo velice, neboť si tady občas připadám j...

Janča obdržela cenu za svou skvělost a rozhodla se se jí poslat i mně! Musim říct, že mě to potěšilo velice, neboť si tady občas připadám jako komik mluvící do zdi. A hele, on mě někdo čte a ještě mi za to dává cenu, no yaaaay! :))
Takže ještě jednou děkuju! :)

Vim, že bych měla vybrat tři nejoblíbenější blogy, ale ať myslim, jak myslim, nemůžu se rozhodnout. Takže pokud jste můj oblíbenec (→), vězte, že si tuhle cenu zasloužíte a klidně si jí vezměte (jsem rebel a bořím pravidla).

▼▲▼▲▼▲

Janča has recieved an award for being awesome and she has decided to award me! I must confess I'm really happy about it cause sometimes my blogging feels like I'm comedian talking to the wall. And wow, somebody not only reads my stuff, they even award me for it, yaaaaaay!! :))
So again, thank you so, so much!!

I know that I'm supposed to choose three most favourite blogs but I can't decide which ones. So If you're my favourite blogger (→), you deserve the award so feel free to take it and share it forward (I'm rebel and I don't play by the rules!)

1 komentářů