YES OH MY GOD

Už je to dlouho, co jsem naposledy napsala. Omlouvat se vám nebudu, protože vy jste se na článek od I. taky vyprdli. A navíc je to můj blog ...

Už je to dlouho, co jsem naposledy napsala. Omlouvat se vám nebudu, protože vy jste se na článek od I. taky vyprdli. A navíc je to můj blog a když si usmyslim, že sem měsíc nenapíšu, neuděláte nic. Mwahaha.

Tak. Co je nového v posledních dnech? Setkala jsem se v Praze s kamarády z Oxfordu a strávila jsem s nimi sobotu, jeden z nich pak za mnou v neděli přijel do Ústí, protože by se v Praze jinak sám nudil (já vim, jak lichotivé).
Dle všeho mám nejlepší vkus na filmy.
Mám artritidu a není mi osmdesát.
A od té doby, co jsem našla svoje ztracená sluchátka (maj úžasnej zvuk, ale ven je nenosim, protože jsou přes hlavu), je mým největším koníčkem poslouchat dokonalý písničky a dopřávat tak pravidelné eargasmy mým uším. Akorát jsem si zakázala s nima poslouchat Adele, není totiž nic smutnějšího než její hlas v kombinaci s jejíma textama a čistym zvukem.

Nemám čas na fashion blogy. I. tvrdí, že to není o tom, že člověk nemá čas - je to o prioritách. Jinými slovy, když chci, čas si najdu, protože prostě oželím něco, co pro mě není tolik důležitý. No, a v poslední době je pro mě příjemnější číst Paní Dallawayovou nebo mít eargasmy než se dívat, co si kdo koupil/chce koupit, v čem se kdo vyfotil, kdo kde byl a já tam nemůžu, protože bydlim v hrobě, jaká kolekce kde vyšla a jaká firma s jakou blogerkou spolupracuje.
Dneska odpoledne jsem si ale sedla a všechny zameškané články do jednoho si přečetla. A u 80% článků jsem se nudila.
Nevim, jestli je to mnou - protože poslední dobou chodím neučesaná a nenamalovaná v pánských tričkách a o čtyři čísla větší mikině - nebo kvalitou blogů. Nikdo se nikam neposouvá, holka prostě nějak začala blogovat a toho se zjevně hodlá držet, dokud neumře. Cup of style by se mělo přejmenovat na Cup of ads. Blogy s recenzemi na kosmetiku se mi zdály jako dobrej nápad (mám už plný zuby jak za něco vyplácnu prachy, abych záhy zjistila, jak moc k ničemu to je), dokud mi nedošlo, že podle autorek je jakákoliv věc děsně super až na jednu malinkou drobnost, která vlastně vůbec nevadí, a průměrný hodnocení je 8/10. Nevim, jak to dělaj - já když jdu do drogerie naslepo, vždycky skončim s krámem, kterej prvních pár dní funguje tak, jak má, potom začne dělat kraviny a nakonec lituju vyhozených peněz. Nejvtipnější jsou recenze na laky na nehty - 9/10 pro lak s mírnou nevýhodou toho, že se musí nalakovat třikrát, aby jakž takž měl nějakou barvu. Slovy Kingsleyho - "Really, bitch? Really?" Protože já si myslim, že komplikovaný nanášení je u laků chyba dosti zásadní, podstatná a otravná.
A víte, co mi v českym fashion blogování chybí nejvíc? Nějakej punk. A tim nemyslim styl oblíkání, myslim tim nějakou attitude, nějakej postoj k tomu všemu. Nebaví mě, jak si blogerky a blogeři vzájemně plácaj po zádech, všechno je super a sluníčkový, všichni jsou strašně príma a krásný... a všichni všem pochválej cokoliv, i když s novým účesem vypadaj jako kočičí máma s temnou úchylkou, mají na sobě věc co připomíná pyžamo a jejich ultra kůl nová taška připomíná tu, ve který váš děda nosí brambory (a i na vintage je to hnus). Pořád čekám na někoho, kdo bude mít názor a to ve všem - v oblečení, chování, blogování, přístupu...
Protože hraní si na hodnou holku, postování jako o život a doufání, že jednoho dne je taky támhleta firma pozve na uvedení nové kolekce s dárkem jako bonus... to už tu bylo tisíckrát.

A co plánuju do budoucna?
Ostříhat si vlasy.
Víc psát na blog, pokud mi to čas dovolí.
Víc chodit večer mezi lidi.
Myslet pozitivně. (Už mi to celkem jde.)
Setkat se s I. v Praze.

A na závěr v případě, že by vás zajímaly důvody mého eargasmu:
Skrillex - Scary Monsters and Nice Sprotes (noisia remix)
(ten výkřik 'yes oh my god!!' je priceless)




Kreayshawn - Gucci Gucii
(a je mi jedno, že to všichni kritizujou)



Rusko & Caspa - Well 'ard



▼▲▼▲▼▲

It's been a long time since I've posted. I'm not sorry cause I don't care cause you didn't care about I.'s article either. Plus it's my blog and if I decide to take a month off, you can do nothing. Mwahaha.
So. What's up? I've met my Oxford friends in Prague and I've spent my Saturday with them. The one of them has visited me in Ústí on Sunday cause otherwise he would be stuck in Prague all by himself.
My taste for movies is the best.
I've arthridis and I'm not 80.
And since I've found my loveable lost headphones (they have incredible sound but I don't use them outside cause I have to wear them like on my head...) my favourite hobby is listening to perfect songs and having eargams. But Adele is forbidden cause combination of her voice and her lyrics with clear sounds is destroying and fucking sad.

I don't have time for fashion blogs anymore. I. says that not having time is not about having time - it's about priorities. In different words - If I want to do it, I just do it instead of sometjing less important to me. Well, now I enjoy reading Mrs. Dallaway or having eargams more than reading about what who has bought/wants to buy, who wears what, who attended what event 'which I couldn't attend cause I live in a fucking grave), which collection just came out and which company collaborates with which blogger.
This afternoon I've sat down and I've read all the stuff I've missed. And I was bored cause 80% of that was fucking boring.
I don't know, maybe it's me - cause I don't brush my hair lately, I don't wear make up but you can see me wearing boy t-shirts and big hoodie all the time - or maybe it's the quality of those blogs. Nobody is growing, every girl just starts blogging at some level - and she sticks to that level and she most probably will til she dies. 'Cup of style' should be called 'Cup of ads' cause I'm fucking sick of 'Lucy' and her collaborating with all these companies cause it's nothing but business - she gets free shit, she shows it on her blog and she encourages us to buy that. Fuck that. I found blogs with reviews about cosmetics very useful and good (frankly, I'm sick of spending money for shit that works maybe for two days and then it gets fucked) till I realized that according to bloggers every thing is sooooooo awesome but one little tiny thing, which is bad but not that bad so everything is okay, and with average rating 8/10. I have no idea how do they do it - in my case shopping for cosmetics I don't really know or never heard of is waste of time and money cause it's always shit. And reviews for nailpolishes are the funniest - like 9/10 for nailpolish you have to paint your nails three times with, just to get the promised colour. By the words of Kingley - "Really, bitch? Really?" Cause I think that this disadvantage is quite big and annoying.
And do you know, what I miss the most in czech fashion blogging? Punk. And I don't mean that style, I mean attitude. I'm bored with bloggers being such a big cute family where everything is awesome and sunny, everybody is awesome and beautiful... and everybody says how everybody looks cool and amazing, even though their new haircut looks like haircut of old spinster with bilion cats and secret dark perversion, their outfit look like pajamas and their cool new bag looks like your Grandpa's bag for carrying potatoes (like even for vintage it's gross). I'm still waiting for someone with opinion.

And my near-future plans?
Cut my hair short.
Post more with blessing of free time.
Party more.
Think positively.
Meet I. in Prague.

For reasons of my eargasms scroll up and listen to the videos.

3 komentářů

  1. Vesměs mám z příspěvku dobrý pocit (slova závěrečná) a budu ráda, když budeš na blog psát víc :). Můžu si pak dát taky jedno předsevzetí - víc komentovat :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Sluníčkování také nesnáším a to dost extrémně. Napsala jsem pro zajímavost "pravidla ochrany". Vztahují se ale na fóra nikoli na blogy, pohybuji se totiž spíš v tamních vodách a fóra bývají sluníčkováním zamořená také.
    http://blogdalsihonarcistnihoblba.blogspot.com/2012/02/pravidla-ochrany-proti-slunickovani.html

    OdpovědětVymazat