Edward packed their bags so damn fast that he deserves an award!

Tak. Podívala jsem se jen tak na svůj blog a zjistila jsem děsivou věc - za celej listopad mám JEDEN JEDINEJ post. Máte právo na mě udělat j...

Tak. Podívala jsem se jen tak na svůj blog a zjistila jsem děsivou věc - za celej listopad mám JEDEN JEDINEJ post. Máte právo na mě udělat judging look a říct "Really, bitch? Really?", protože jsem ohavná osoba a zasloužim si to.

Na mou obhajobu jsem skončila v sedm s věcma do školy (ano, v pátek) a počítám, že až odbije osmá, budu pokračovat, takže si gratulujte, že se věnuju vám a ne seriálům.
Takže, co dělám poslední dny. No, maturitní otázky do zsv a pracovní listy z knížek na češtinu. Já vim, párty hárd, lec gou fak dýs bičis. Dobrá věc je, že zsv mám hotový a češtinu skoro taky, takže existuje šance, že budu mít o víkendu třeba pár hodin volnejch.
Dál se děje to, že mám krátký vlasy. Důkaz zde:
A nesmějte se mi. Zjistila jsem, že jsem naprosto neschopná fotit fotky na webce a co hůř, jsem neschopná vypadat normálně. Já už totiž nemám normální výraz v obličeji, buď vypadám retardovaně, nebo nasraně. A když zapnu webku a zrovna poslouchám nějakou hudbu, začnu dělat hovadiny, fotit se s pitomýma ksichtama a následně se děsit. No. Takže buďte rádi za tohleto vyplašený něco, co vypadá dost depresivně, neboť mám v pokoji bordel, nechci, aby jste ho viděli, a tak jsem ho bravurně "vyretušovala". :D
Ibai v pondělí přijede do Prahy, yay, yay, yay!
Rovněž má dvě příjmení a vzpomněla jsem si, že voní jako levandule. Ať to zní sebedivnějc. Mám pocit, že mi ta škola leze na mozek.
Nyní mě omluvte, jdu si sepsat seznam věcí, co si chci vzít s sebou (stává se ze mě zodpovědný člověk s pozitivním přístupem k životu) a případně sepsat nějakej ten článek sem pro horší časy. Protože jeden článek za měsíc je teda tempo, který rozhodně nechci.

▼▲▼▲▼▲

So. I've checked my blog for no specific reason and I've found out this scary, horrible thing - ONE fucking SINGLE post in whole November. You have the permission do a judging look and say "Really, bitch? Really?" cause I'm bad person and I deserve it.
In my defense I've finished doing stuff for school at 7 (yeah, on Friday) and I'm thinking 8 o'clock is the best time for continuing so you should congratulate yourself that I'm spending my time here and not watching tv show.
So, what have I been up to these days? Well, I'm preparing myself for final exams from literature and humanities. I know, I know, party hard. Good thing is that I'm almost finished with that so there's little chance of me having few hours off on weekend, yay.
The next thing is my new short hair. See picture ↑ (I'm not putting here the same photo twice!)
Don't laugh. I've found out I'm unable to take pictures with my webcam and, that's worse, I'm not capable of looking normal. I don't have normal facial expressions anymore. I either look retarded or pissed. And in case of turning on my webcam while listening to music, I always start to act like a hyperactive monkey with huge addiction to coffee. Result? A looooot of stupid pictures of me with stuuuuupid faces. So. Be happy for this shitty photo of me looking scared. With a little tiny bit feel of depression cause my room is messy and I don't want you to see it so I've 'retouched' it perfectly. :D
Ibai is coming to Prague on Monday, yay, yay, yay!
Laso he has two surnames and I've remembered he smells like lavender. I'm not freaky, even though I've got a feeling I could use a break cause school is seriously damaging my brain.
Excuse me, I have to go to make a list of things I want to carry to Prague (I'm becoming responsible person with positive attitude) and maybe write another post for bad times. Cause having one post/one month is fucking lame and I ain't gonna repeat that, bitch.

0 komentářů