10 nejposlouchanějších kapel ted'...

1. Crystal Castles 2. Kills 3. Plan B 4. Hadouken! 5. LCD Soundsystem 6. Streets 7. Lady Gaga 8. 3Oh!3 9. Julian Casablancas 10. Bo...

1. Crystal Castles
2. Kills
3. Plan B
4. Hadouken!
5. LCD Soundsystem
6. Streets
7. Lady Gaga
8. 3Oh!3
9. Julian Casablancas
10. Bondage Fairies

What was the first song you ever heard by 6?
Irony of it all

What is your favourite song by 8?
Don't trust me

What kind of impact has 1 left on your life?
Tahle otázka se dá pojmout široce a do hloubky. Já to tak ale neudělám. CC mi ukázali úplně novej druh elektra, kterej mi snad ze všeho vyhovuje úplně nejvíc. Je to hudba, u který může bejt člověk v jakýkoliv náladě a vždycky najde písničku, která se mu hodí. Ukázali mi (spolu s Justice), že remix je vlastně dobrá věc. Změnili mi pohled na hudbu.
Alice všem ukázala, že jenom proto, že je člověk hezká mladá křehká holka, vážně to nutně nemusí bejt princeznička, co potřebuje prince, aby se mohla vysmrkat.
Jsou neskutečně sví a obrovsky se jim to vyplatilo.
Díky Ethanovi vim, že múzy ještě existujou.

What are your favourite lyrics by 5?
"Just cause I'm shallow doesn't mean that I'm heartless,Just cause I'm mean doesn't mean that I'm mean."

What is your favourite song by 9?
30 Minute Boyfriend

When did you first get into 2?
Tak čtyři, pět let zpátky?

How did you get into 3?
Stejně jako si nepamatuju, jak se mi povedlo se s někym spřátelit, nepamatuju si, jak jsem přišla ke svým oblíbeným skupinám. No, hádám, že buď jsem viděla klip na NME, nebo jsem na tom někde nějakym omylem klikla... a zalíbilo se mi to.

What is your favorite song by 4?
Mic Check.

How many times have you seen 9?
Bohužel nikdy.

What is a good memory concerning 10?
Když jsem šla po městě, v uších mi hrála "Gay Wedding" a naproti mně si to tak pěkně teple kráčel kluk z naší školy.

Is there a song by 7 that makes you sad?Tak vzhledem k tomu, že Lady Gagu uznávám spíš jako umělkyni než jako hudebnici, asi ani ne. Její hudbu poslouchám většinou po maratónu Glee (připomíná mi to Kurta) nebo v hodně dobrym rozmaru, kdy si na to trsám, takže i když vim, že má smutný písničky se smutnýma textama, nedojímaj mě, protože je prostě v dojímacím rozpoložení neposlouchám.

What is your favourite song by 1?
Jesliže CC udělaj obrovskej remix, kam zakomponujou veškerý svý písničky a všechny remixy, co kdy vydali i nevydali, to by mohla bejt moje nejoblíbenější písnička. Protože jinak nevim.

0 komentářů