Be (ne)doporučuje: Čilichili - 04/11

Tohle není úplně tak knížka. Tohle není tak úplně žádná silně subjektivní rádobyrecenze. Tohle je jenom upozornění a přímý příkaz - sežeňt...

Tohle není úplně tak knížka.
Tohle není tak úplně žádná silně subjektivní rádobyrecenze.
Tohle je jenom upozornění a přímý příkaz - sežeňte si Čilichili!
Je to časopis od Vodafonu, je zadarmo a pro všechny.
Kvůli němu zažívám jednou měsíčně vnitřní hluboký pocit trapna, když vejdu do poloprázdný prodejny, zazpívám dobrý den, sbalim časák, houknu nashle a jsem v trapu.
Ale stojí to za to, tohle číslo třeba určitě.
Tak šup, utikej, páděj, běž do Vodafonu, vem časák, uvař si doma kafe a počti si.

Mírnej spoiler: Píšou tam, jaká popelnice a smeťák je Česko.
Maj naprosto ve všem pravdu. Čtvrt roku starý písničky jsou u nás novinky, růžová hmota jogurt, adidas luxusní značka a zbytek jsem ještě nedočetla, protože mi mozek velí, nechť vás na to nalákám a až poté mohu pokračovat.

Tímto děkuji spanilé R. za její nevědomou pomoc, kdy já jsem drsně čekala před Vodafonem a ona, rytířka, mi statně ČiliChili donesla, čímž mi ušetřila dubnový pocit trapna. ♥

0 komentářů