Day 18 - Five things I hate about the people

Když mě neposlouchají. Dobře, asi to zní hloupě, dětinsky, divně, generálsky. Ale já tim nemyslim, že nesnášim, když nedělají to, co řeknu ...

  • Když mě neposlouchají. Dobře, asi to zní hloupě, dětinsky, divně, generálsky. Ale já tim nemyslim, že nesnášim, když nedělají to, co řeknu já, s tím už jsem se dávno smířila. Myslím tim to, že se někde diskutuje, já přijdu, chci říct svůj názor a... nic. Začnu a někdo mi skočí do řeči. S někym nesouhlasim, on se celou dobu, co mluvim, dívá jinam, a pak pokračuje ve vykládání debilit, jako bych nic neřekla.
  • Homofobie. Kathryn Prescott (hraje Emily v 3. & 4. řadě Skins) prohlásila, že homofobie už vyšla z módy. A má sakra pravdu. Kde to jako jsme, abysme bránili lidem, co se milujou, ve sňatku a v dětech?! Proč s tim vůbec lidi maj problém? A proč by je někdo měl poslouchat?! A kdo si kurva myslíš, že jsi, drahý homofobní občane, že diktuješ ostatním lidem, jak se maj chovat, vypadat a koho maj milovat?!
  • Strkání nos do něčeho, do čeho jim nic není. Bitch, mind your own fucking business, please.
  • Nos nahoru pro nic za nic. Objevili jste nový kontinent? Vyřešili jste dluhy všech zemí na světě? Nakrmili jste Afriku? Přivedli k rozumu extrémní muslimy? Ukončili jste všechny války a nastolili celosvětový mír? Vynalezli jste stroj času? Vymysleli jste lektvar proti stárnutí? Přišli jste na to, jak vyléčit rakovinu a aids? Ne?! Tak se na mě přestaňte dívat jak na největší odpad na světě, jste na tom stejně blbě jako já.
  • Ne znamená ne. Jo, tohle úplně nenávidim. Když řeknete ne a dotyčnej se vás na to samý ještě tisíckrát zeptá, protože prostě nechce akceptovat vaše ne. A doufá, že si to rozmyslíte. Naivní.

2 komentářů

  1. Je to úpadek, ale ... Hodilo by se mi tu tlačítko líbí se mi, abych nemusela pokaždé psát, že souhlasím :D. Lenost, chm. Zvlášť bych podtrhla bod 1 a 4.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že jsem si dala ten limit "pět". Byla bych schopná to psát hodně dlouho s cca tisícem bodů. :D

    OdpovědětVymazat