Day 17 - Five things I like about the people

Smysl pro humor. Protože jakmile se někdo se mnou v tomhle shoduje, má vyhráno, pěju na něj ódy, miluju ho nejvíc na světě... a smějem se ...

  1. Smysl pro humor. Protože jakmile se někdo se mnou v tomhle shoduje, má vyhráno, pěju na něj ódy, miluju ho nejvíc na světě... a smějem se spolu, dokud neumřem.
  2. Kreativita. Zajímavý nápady. Kreslení. Focení. Psaní. Básnění. Cokoliv.
  3. Podobnej hudební vkus. Jsem blázen a dokáže mě potěšit k slzám, když někdo poslouchá to, co já. :D
  4. Styl a smysl pro módu. Jsem proto povrchní, marnivá a jednoduchá? Třeba. Prostě se ráda dívám na pěkně oblečený lidi. Jestli jsem kvůli tomu zavrženíhodná a nemám hloubku, tak klidně.
  5. Koníček. Vyrůstám ve světě, kde mít zájem o něco, co není sport, u kluků prakticky neexistuje. Mám ráda poslouchání lidí, když mluví o něčem, co je baví, pokud to není sport.

4 komentářů

  1. Počítá se mezi zajímavé koníčky i tancování a hra na hudební nástroj? To u nás totiž taky dělá skoro každý :D.

    OdpovědětVymazat
  2. No vida, to u nás taky, na to jsem zapomněla. :D
    To je ale ostuda, jedna moje kamarádka tančí, druhá hraje na nějaký nástroje (takhle se pozná pravý přítel - ani nevim, na co hraje, jsem skvělá -.-) a třetí nejlepší zpívá. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem vlastně nejlepší člověk na světě, podle tebe. :) ♥
    D.D

    OdpovědětVymazat
  4. Záhada, proč tě tak myluju, vyřešena. :D

    OdpovědětVymazat