novinky

články z divokých gymnaziálních let jsem všechny nacpala do rubriky archiv. nechce se mi měnit adresa blogu, protože to tu mám ráda. zároveň...

články z divokých gymnaziálních let jsem všechny nacpala do rubriky archiv. nechce se mi měnit adresa blogu, protože to tu mám ráda. zároveň jsou některý články z tý doby dost mimo, jenže je nechci mazat, protože je to určitý období a je mi líto se jich zbavovat.


stránka o mně se nutně potřebovala aktualizovat, tak jsem to udělala.

už jsme s M. a psy zpátky v našem mini bytě v Praze,

rychle mi rostou a světlají vlasy. barva je super, ale opět začínám pokukovat po kratičkých účesech, při záchvatech vedra a ulepenosti hystericky hledám nůžky.

mám jakousi potřebu pseudo-hnízdění a chci nám z našeho doupěte udělat hnízdečko. navíc si enny na starý kolena zasluhuje mít svůj koutek, ať si M. protestuje, jak chce.

moc si přeju dlouhý letní šaty, lehký letní kalhoty a matnej lip butter od Astoru, protože mě poslední dobou baví rtěnky a nebaví mě holit si nohy. 

a připravuju si plán na youtube a doufám, že do konce měsíce bude všechno ready natolik, že to prvního rozjedu. 

nechci znít jako přituplá americká slípka po lobotomii, ale mám vás ráda.

1 komentářů