hm, tak jsem zjistila, že od posledního postu uběhly tři tejdny a že za pár dní mám udělat další shrnutí za měsíc, přičemž poslední článek j...

hm, tak jsem zjistila, že od posledního postu uběhly tři tejdny a že za pár dní mám udělat další shrnutí za měsíc, přičemž poslední článek je, ehm, shrnutí za minulej měsíc. no, to jsem teda frajer, žejo.

potíž je, že poslední dobou čas utíká nějak podezřele rychle. pořád si hledám práci a připadám si u toho jako totální lůzr, protože 80% zaměstnavatelů se nijak neobtěžuje odepisovat.
hodně času trávim s M., protože je to zlatíčko. a navíc u něj bydlí Enny a to je láska do konce života.
a v neposlední řadě se připravuju na přijímačky. FAMU, tady jdu, i když ve mě věří tak dva a půl člověka, z toho ani jeden můj příbuznej.

takže jistě pochopíte, že mezi všema těma motivačníma dopisama a vymejšlením chytrejch věcí na FAMU nějak nemám energii psát ještě sem. nebo prostě zapomenu, že bych měla napsat, ačkoliv se na to chystám. a pak to dopadá takhle. musim se stydět a tak.

NICMÉNĚ!
jsem dospěla k rozhodnutí, že blogování je mnohem prospěšnější a zábavnější než civění na seriály a že jestli se jednou vážně budu živit psaním (prosim, prosim!), nebudu si moct dovolit nějaký "psala jsem celej den a teď už nechci". takže brace yourselves, be is comin'!

1 komentářů

  1. kašli na lidi, co ti neviděj do hlavy, páč ty sama jediná víš, co je pro tebe dobrý. beztak by člověk měl pro sebe chtít to nejlepší, dokud nemá žádný závazky, tedy nechť dá své duši po čem lační. a basta :)

    OdpovědětVymazat