zvyk

long time no see, my dear followers! už jsem si zvykla na to, že žiju v párty bytě. už jsem si zvykla na to, že jsem bipolární. už jsem ...

long time no see, my dear followers!

už jsem si zvykla na to, že žiju v párty bytě.
už jsem si zvykla na to, že jsem bipolární.
už jsem si zvykla na to, že M. a já jsme kamarádi, nicméně mě občas dojímá, když si na něco vzpomene nebo něco pěknýho přizná, aw.

začínám si zvykat na to, že nejsem jako ostatní a potřebuju pevnej rozvrh.
začínám si zvykat na to, že bez prášků nedám ani ránu a nosim je všude s sebou, kdyby náhodou.
začínám si zvykat na to, že občas je mi skvěle a občas je mi strašně a občas je mi tak, že nic neexistuje.
začínám si zvykat na to, že lidi řikaj smutku deprese a že mi budou dávat dobré rady, dokud budu dávat najevo, že mi něco je. vlastně to myslí se mnou dobře, takže bych chuť uškrtit je mohla potlačit, což?

nejaktuálnější věcí je to, že se scházím s panem A., což je strašně super, protože nejenže vypadá jako panenka (nejlichotivější lichotka pro mužného muže, rada pro všechny nezadané!), ale skutečně mě zajímá (to se jen tak nestane) a když na mě šáhne, mojí hlavou plynou myšlenky typu "ještě a houšť", nikoliv "ué, fuj, nech toho, ty nejsi M.!" jako doposud, takže mám ze všeho radost (a to takovou že mi to spouští mánii a protancuju tolik hodin denně, kolik za normálního stavu za celej měsíc, ehm).
černej mráček na mý radosti je O., kamarád a spolubydlící, kterýmu není po chuti, že jsem si začla s jeho kámošem. buď je zamilovanej do mě, nebo do něj, nebo ho posedl ďábel, nebo prostě NEVIM, jakej je důvod takhle absurdního chování. ale sakra doufám, že ho to brzy přejde.

vadí mi, že píšu tak málo často, takře přemejšlim, že zavedu nějakej minirozvrh i sem, jakože třeba každou středu bude článek nebo tak. hm, uvidim.

poslední, ale nejdůležitější věcí je to, že kdyby měl kdokoliv z vás jakejkoliv problém, určitě se na mě můžete obrátit. můžem si psát, můžem se sejít, můžem cokoliv (*creepy stare*). na psychický problémy nikdo není rád sám. upozorňuju, že nejsem psycholog ani psychiatr, neřeknu vám, co vám je, ale umim lidi poslouchat, protože mi moji známí stejně vždycky všechno řeknou. asi mám na to ten ksicht.
takže pokud chcete, napište mi mejla na svobodova92@gmail.com nebo zprávu na můj fejsbuk (jestli si mě nechcete přidávat, nevadí, jsem úchyl a pravidelně kontroluju i zprávy v "dalších"). budu se těšit :)

0 komentářů