urrrmmm... ahoj

Ups. Co se to stalo? No, Be onemocněla příšernou chorobou, mezi doktory zvanou virové onemocnění. Zkrátka a dobře, pár dní jsem si poležel...

Ups.
Co se to stalo?
No, Be onemocněla příšernou chorobou, mezi doktory zvanou virové onemocnění. Zkrátka a dobře, pár dní jsem si poležela v posteli neschopná nic dělat, protože mě bolelo všechno snad včetně i vlasů.
Předtim jsem se oficiálně nastěhovala na Žižkov k chrabrému mladému muži a musela jsem řešit věci s tím spojené.
Na paty mi šlapou termíny všeho možnýho, z čehož mám trochu stresíček.
Už jsem zdravá a přestěhovaná, tím se má situace zlepšila.

Nezlobte se na mě za reklamu, vydělávám, kde to jenom jde, můj nový životní styl plný stresu je finančně náročný, protože se učim vařit a protože denně musim sníst aspoň jednu tabulku. Vzhledem k tomu, že jsme na tu tabulku dva, musim těch tabulek kupovat víc, jinak dostanu záchvat vzteku a batolecího rozmaru.

Co se chodu blogu týče, stále platí dva články týdně ve dny, co začínají na S.
Nerozdáváte někdo štěňátka?

0 komentářů