Obsesivní nadšení

Jo, dobře, přiznávám se, poslední dobou meditování flákám. Prostě mám pocit, že nemám čas, navíc jsem teď týden strávila v posteli, protože ...

Jo, dobře, přiznávám se, poslední dobou meditování flákám. Prostě mám pocit, že nemám čas, navíc jsem teď týden strávila v posteli, protože jsem se cítila jako vyžvejkanej toaleťák, a to se člověk moc duchovně necítí. Včera jsem se ale rozhodla, že jsem zdravá, takže ignoruju svoje dědkovské chrchlání a jsem zdravá. A budu opět meditovat denně, ať se děje, co se děje. Přála bych si, aby dny byly nafukovací nebo aby mi po devátý hodině většina věcí netrvala dvakrát víc než obvykle.

Kvůli absenci meditace opět mrskám nohou. Uvažuju o článku uvažujícím o spojení meditace a neuroticismu a asi ho i udělám, protože proč ne, je to můj blog, hahaha!

A co nového pozitivního je v mém životě?

a) Štěňátka!!
Protože jsem se přestěhovala do bytu k fence Enny a klukmužovi, co se tam občas zjeví a sní mi čokoládu, musela jsem něco dělat se svou nejistotou ke zvířatům. Moje nejistota vyústila v milující vztah, kdy já Enny miluju a ona mě občas bere na vědomí. Protože když někoho miluju, mám sklony se nad nim rozplývat, jednoho dne jsem se rozplývala, až mě napadla myšlenka, jak asi Enny vypadalo jako štěňátko (ta představa mě dojímá ještě teď). Vzápětí následovala myšlenka, že chci štěňátko, protože prostě PROTO! Enny by si určitě nějakýho adoptivního syna taky přála, vidím jí to na očích. Boožemůj, ŠTĚŇÁTKA!!!

b) Rtěnky
Nebudu vám tvrdit, že bez nich nemůžu žít, protože tohle není kosmetický blog, ale ráda je teda mám a velice. Konec je dnům, kdy jsem na sebe prskla korektor a řasenku a celý den vypadala nezajímavě jako bílá zeď! Nalíčit rtěnku trvá asi pět sekund a hned to pozvedne vzhled o levl vejš. Taková píčovina, chápete, a jak to funguje!
(ano, Be se právě vrátila z měsíce)

c) Zamávání na rozloučenou Ládví
Víte, jaká je slast nemuset dojíždět skoro hodinu do školy a pak hodinu ze školy? Nemuset čekat na zastávce u metra na bus, co dopoledne, večer a o víkendech jezdil jednou za půl hodiny? No neskutečná!
Navíc mě ten pokoj prostě tížil. V prváku jsem tam zažila dost hnusných dní, ty se vsákly do zdí a teď v nich jsou napořád. Dny plný samoty a nulovýho kontaktu s lidma.
Teda neřikám, že nejsem ráda sama, to bych kecala, ale když jste sami třeba tři dny v kuse, fakt to není žádná prdel, kor když máte sklony k depresím, to se v nich pak rochňáte jak prase v blátě a jen tak něco vás z toho nevytáhne.

d) Moje práce na přijímačky
Myslela jsem, že to do listopadu bude hotový, ale není, ještě mi toho dost zbejvá, jsem z toho ve stresu, ale zároveň mě to neskutečně baví. A taky mě baví, když mi to někdo kritizuje a říká k tomu svůj názor, takže kdyby se vám chtělo si zakritizovat, ozvěte se v komentářích. :D

e) Angličtina
Škola mě stále sere, nicméně možnost, že bych mohla během února říct bitch, bye! a odporoučet se na FAMU, mě drží nad vodou. Ve škole mě ájina moc neba, občas mě něco semtam nadchne, ale ne zas tak často. Každopádně mě baví ji učit. Jako to, že si stoupnu před třídu dvaceti (pre)pubertálních smradů a budu se je snažit naučit něco, s čim mě pošlou do píče, aby to pak za pár let doháněli po doučováních, mě nijak neláká, ale malý skupinky na kurzech nebo individuální doučování je fakt fajn, člověk si dost věcí sám ujasní a navíc pomáhám a já ráda pomáhám.

f) Lily Allen
"forget your balls and grow a pair of tits it's hard, it's hard, it's hard out here for a bitch"
Lajkujte a sdílejte videjko, jó?


Text je úžasnej, protože Lily Allen je prostě dáma, klip se mi taky líbí, jenom si nejsem úplně jistá, jestli je z toho dobře vidět ta satira, protože co si budem povídat, lidi jsou idioti a negativisti, radši budou Lily osočovat, na co si to jako hraje, než aby si poslechli, co vlastně říká, a díky tomu pochopili, že je to jeden velkej sarkastickej vtípek.

Taky buďte pozitivní. Nebo ne, jak chcete, kdo jsem já, abych vás buzerovala?

1 komentářů

  1. jsme na tom dost podobně. práce na famu pořád nemám, ale možná to podvědomě schválně natahuju, protože škola mě sere dlouhodobě, ale teď můžu srát i já na ní a nemít výčitky svědomí, haha

    OdpovědětVymazat