Oblíbení Youtubeři I

V duchu si neustále říkám, že ze svýho blogejskování o kravinách udělám blogování o umění, literatuře a dalších věcech, co mají smysl, nicmé...

V duchu si neustále říkám, že ze svýho blogejskování o kravinách udělám blogování o umění, literatuře a dalších věcech, co mají smysl, nicméně ten správný čas ještě nenastal, navíc od chvíle, kdy jsem dostala požadovanej počet kreditů na to, abych se stala studentem druhého ročníku a tento celý akt byl stvrzen přihlášením se na předměty a vytvořením rozvrhu na příští semestr, se můj mozek nachází v něčem, co bych nazvala "brain fart". Pro představu - třičtvrtě hodiny se táhnu na Zličín, abych tam pak půl hodiny bloudila v mokrý vysoký trávě a v dešti s tim, že nemůžu najít Fedex, načež se pak třičtvrtě hodiny vracet domů s prázdnou a tim, že už stejně zavřeli; zapomněla jsem si flashku v Copy Centru; třikrát jsem se vracela domů, protože jsem zapomněla životně důležitý věci... A tak.
Pocházím z generace, která nečte. Seriály mě postupně omrzují, protože nový díly nevycházej dostatečně rychle a celkově jediný, co mě za poslední dobu vážně oslovuje, jsou Girls. Jenže nad čim mám prokrastinovat? To teď jako budu dělat veškerou práci s několikadenním předstihem? Všechno budu mít včas hotový? Stane se ze mě člověk, co seminárku odevzdá v půlce semestru a o zkouškovym pak svoje spolužáky opruzuje promlouváním do duše a chlubením se, že já už to mám dávno za sebou? To se jako budu muset zabít??
"Žádný strachy!" řekl Youtube. "Ještě jsem tady já!"
No, a bylo. Pochopila jsem, že existujou nejen beauty videa a teď hodně času trávim tim, že se dívám na kreace různých vlogerů a vlogerek, jsem šťastná a všechno spokojeně dělám na poslední chvíli (přece se nepřipravim o ten adrenalin dělání věcí noc před deadline!). A nyní vám je hodlám vnucovat, některý pravděpodobně budete znát, ale to nevadí, aspoň si společně můžeme zaáchat nad jejich skvělostí. Neangličtináře nepotěšim, neb většinou koukám hlavně na anglicky mluvící vlogery, přece jenom českej vlogging zatim moc perel nenabízí (čest výjimkám).
(Když kliknete na jméno, dostanete se na dotyčnýho youtube kanál)

TYLER OAKLEY
aka budoucí otec mých dětí, protože má na to všechny předpoklady - má nejlepší humor na světě (dvojsmysly, waddup?!), je roztomilej (kdyby to s tim otcovstvím nevyšlo, klidně bych ho adoptovala a je mi úplně jedno, že to zní divně nebo že je starší než já), stávaj se mu úplně absurdní věci (one night stand mu ukradl produkty na vlasy :D), je tak trochu awkward a celkově je jeho osobnost tak strašně kouzelná, že buď rozbijete čudlk na odebírání, nebo nemáte duši.

KINGSLEY
byl první youtuber, kterýho jsem kdy viděla a okamžitě si mě získal tim, jak se krásně dokáže rozčílit a zanadávat si. Hodně se věnuje celebritám a popový hudbě, vyjadřuje se k důležitým událostem naší doby, třeba k novýmu CD Lady Gagy, účesu Miley Cyrus nebo dítěti Kim Kardashian a Kanye Westa, což nejsou zrovna věci, co by mě úplně zajímaly, ale je fajn občas se dozvědět, co se asi tak děje a co lidi zajímá, navíc on to podává metodou tak vtipnou, že je vlastně úplně jedno, o čem mluví.

MILES JAI
je kluk, co se chová jako holka. Kupuje si holčičí věci, maluje se, dělá make-up tutoriály a celkově se zabejvá věcma, co jsou girly. Zároveň si ale řiká "Miles" a referuje o sobě jako o klukovi, takže ne, není transvestita ani transexuál... je prostě fabulous. :)
Opět skvělej smysl pro humor a awkward historky ze života, co je někdy hypersupermega skvělej a někdy zase celkem fail, takže člověku nedělá problém se ztotožnit.

SUPERWOMAN
je jediná dívka tohoto seznamu, nicméně žádný beauty věci nečekejte. U ní jsem si jistá, že kdyby chodila někam se mnou do školy nebo tak, prostě budem kamarádky. Chová se jako já po hrnku kafe a tabulce čokolády, taky jí rozčiluje spoustu věcí a navíc to dokáže dát najevo způsobem velice vtipným, nikoli zahořklým. Je zkrátka a dobře skvělá, tak si jí pusťte a milujte jí jako já.

FILTHY FRANK
"There's no such thing as a friend zone. It's called being a little bitch!"
Tyhle videa jsou neskutečně fucked up. Někdy můžou bejt nechutný. Někdy můžou bejt nepochopitelný. Ale vždycky jsou strašně divný. Urážlivý. A tak. Nic pro citlivý duše.
Nedá se o tom moc mluvit, prostě se na to musíte podívat. Asi tak čtyřikrát, aby se vám to začalo líbit, nicméně pak třeba budete mít stejnou obsesi jako já a budete mít potřebu vidět minimálně jedno video denně. Několikrát za sebou.
Jo, a taky rapuje.
"You know, scientists have figured out a way how to prevent cyber-bullying. It's called closing the fucking computer! ... If the bullying continues, just know that it's probably because you're a worthless little shit and you deserve it. Learn to protect yourself, faggot!"

0 komentářů