cookie thumper

Chodim se dívat na arty. Občas párty. A Karlovy Vary. Perverzní průvodce ideologií? United Islands a skvělá Adi Ulmansky (marry me?). Vě...

Chodim se dívat na arty.
Občas párty.
A Karlovy Vary. Perverzní průvodce ideologií?
United Islands a skvělá Adi Ulmansky (marry me?).
Věčně zapomínám, že v Chapeau Rouge existujou dubstep středy. Trápilo by mě to, ale já jsem schopná zapomenout i důležitější věci.
Tři víkendy jsem nebyla v Ústí, úspěch, opakovat!
Byla jsem na festivalu v Týnci nad Sázavou, protože.
Tři zkoušky a seminárka. ups, asi.
Angína potěšila.
Kafkův Proces. Bukowskiho Ženy.
Ibai přijel! Na cca 13 hodin a většinu toho prospal a už se teda nemilujem, což možná zní tragicky smutně, ale ve skutečnosti je to povznášejícně nepřekvapivé, protože já na gymplu a já v Praze se mírně liší. Jako třeba kyselej Skittle a lentilka; na první pohled skoro stejný, ale zkus do toho kyselýho Skittle kousnout.
Hodně mlčim a jsem neurotická, ani jedno není na škodu, zjistila jsem.

Blogejsky jsou prokrastinace. Jak jejich čtení, tak jejich psaní. Čtu cca jednou tejdně, píšu jen v případě nespavosti v Ústí. Jaksi není prostor. Nebo třeba nálada. Protože víšco.
Asi radši budu mít mrtvej blog a živej život než naopak. Protože je cosi strašně smutnýho na tom, když někdo považuje za dobrou časovou investici blogování každej den. Žejo.

Řekla bych vám, koho na youtube máte odebírat, na jakej film se podívat, co za hudbu zkusit a kam se třeba zajít podívat, ale mně se už chce spát and also nobody gives a shit.

0 komentářů