Prahaha.

Čtvrtým dnem již bydlím v Praze, což je krásné a hlavní město, a nyní jsem se rozhodla podělit se s vámi o svoje první dojmy. Oceňte to, neb...

Čtvrtým dnem již bydlím v Praze, což je krásné a hlavní město, a nyní jsem se rozhodla podělit se s vámi o svoje první dojmy. Oceňte to, neb bych spíš měla dělat věci do školy. A pokud jste líní čtenáři a čtete mě jenom pro mou krásu, ušetřím vám námahu a řeknu vám, že tenhle tejden by se dal popsat jednim slovem - nasrávací.

První věc k nasrání je ta, že moje bydlení není úplně tak ideální, jak jsem si prve malovala, což se dalo celkem čekat. Na metro je to slabejch pět minut autobusem a čtvrt hodinky pěšky. Cena je perfektní. Mám vlastní pokoj. Jsou tu dvě koupelny a tak tenký zdi, že když se někdo někde baví, s trochou soustředění můžu slyšet každý slovo, což oceňuji hlavně v sedm ráno, když jsem předešlou noc šla spát ve dvě. V mym pokoji je teploučko, nikoliv tak v koupelně, což mi celkem vadí, protože voda teče podle vzoru "ledová-studená-vlažná-snesitelná-teplá-snesitelně teplá-horká-vařící-horká-snesitelně teplá-teplá-snesitelná-vlažná-studená-ledová", takže namatlat si do vlasů mejdlo je čin hodný bobříka odvahy. Internet se chová podobně jako voda, takže když vybavuju s Ibaiem po Skypeu, rvu si vlasy nad tim, jak všechno musim opakovat desetkrát.
Uklidňuju se faktem, že na kolejích bych se měla hůř.

Druhá věc k nasrání je ta, že mám hlad. Respektive, já jim, ale jakmile dosednu na přednášku, začne mi kručet v břiše. Bagety a rohlíky už nemůžu ani vidět, takže dneska jsem ze zoufalství zamířila pro kuřecí nugety do McDonalds. Ano, napadla mě Menza, jejíž ceny jsou student-friendly, ale žádná není umístěná tak, abych tam stíhala zaskočit každý den v otvírací době. A pokud není info na netu úplně mimo, znamenalo by to tahat další pitomou kartu (už nemám v peněžence místo a novou si kupovat nebudu, neb tuhle mi dala maminka I.) a dobíjet jí samozřejmě osobně někde bůhvíkde, aneb kéž by existoval nějakej tentononc, kterej by spojoval počítače se světem a všechno by se tak dalo zařídit z pohodlí domova...

Třetí věc k nasrání je ta, že jsem sama. A to jako úplně. Neznám nikoho ve škole, každej, kdo si ke mně přisedne, vytáhne mobil/knížku/whatever a dá mi tím jasně najevo, že nemám rušit. Když jsem podnikla pokus vážně se s někym bavit, samozřejmě jsem se dostala do naprosto facepalm situace. A už teď se začaly tvořit skupinky, takže asi zřejmě budu muset začít jednat rychle, jinak budu muset do konce života chodit na přednášky, abych věděla, na co se hlavně na zkoušku podívat.
A povim vám, na sebevědomí nepřidá, když se mladý muž vypadající jako velice hlučné sele v košili s krátkým rukávem a výzorem připomínající třináctileté chlapce začne seznamovat se všemi dívkami okolo něj... kromě vás. Nechci tim říct, že by se mě to nějak hluboce dotklo a příští tejden půjdu na přednášku s kulometem po vzoru magorů z USA, ale že mnou pohrdá i Vojta Jájsemzprahyčumtenamě (tak to gratuluju, blbečku), není zrovna výživné pro mé ego. Nevim, jestli vypadám moc divně (Hipstr brejle? Ok. Divně ostříhaný vlasy? Ok. Klučičí oblečení? Ok. Lesbický boots? Ok, kdo je dneska nemá. Všechno dohromady? Ajajaj...) nebo jestli se tvářim jako buldok (vzhledem k tomu, že se naseru hned deset minut po probuzení, když jdu do sprchy, tak jako co mám dělat...) nebo co je jako za error, ale jestli je už jen můj vzhled problém, jsem celkem v háji, neb s otevřením pusy a následným přívalem slov pohřbim i ty poslední šance na seznámení, poněvadž většinou hovořim stylem "trapnost-urážka-sarkasmus-urážka-nespokojenost-urážka-sarkasmus-ironie-sarkasmus-prsknutí-stěžování-stěžování-stěžování-urážka-trapný ticho-vtip pro sebe-osamocený smích-zlepšení nálady-spousta hipstr keců o hudbě, co pravděpodobně neznáte, umění, výstavách, cestovních plánech, longboardu".
Dneska jsem se ptala Ibaie, jestli jsem snob. Radši neodpověděl. No, tak asi jsem nebo já nevim.
Ježiš, jak moc se mi stejská po mym longboardu...!
Nicméně, mám štěstí, že jsem nevyléčitelnej samotář, takže si zápěstí nekudlám a po nocích nebrečim, ono se to nějak vyvrbí a když se to nevyvrbí, tak mám aspoň své milé spolubydlící, co mi aspoň řeknou čau a pak zdrhnou. :D

Čtvrtá a zatim poslední věc k nasrání je ta, že je všude plno lidí. Co se couraj jak dementi nebo choděj cikcak jak retardi. Co ze mě dělaj debila, protože něco nevim, ačkoliv je to věc, která zdaleka není automatická (nastalo pár errorů při používání opencard a nic z toho nebyla moje vina). Co nepozdravěj nebo na pozdrav neodpoví (koukám na vás, prodavačky a řidiči meziměstských autobusů!) - jako co je to za móresy ani nezabučet? Co maj úchylku na prostředek - stát uprostřed schodů v metru, courat se prostředkem ulice, zkoušet si boty v prostředku uličky. Co se postaví cca milimetr před vás, namáčknou se na vás jak latentní lesba a pak se musíte třikrát sdovolit, než pohne prdelí a laskavě vás nechá vystoupit, kráva blbá v péřovce v třinácti stupních.

Inkonklůžn, nezvládám legrační internet a ještě legračnější vodu, zaráží mě fakt, že mí spolužáci vesměs vypadají jako normální mladý člověk, vytáčejí mě davy lidí všude okolo a stejská se mi po longboardu.

A jestli mě něco fakt baví, tak je to škola. Protože mám konečně učitele, který ví, o čem mluví, baví je to a umí to všechno předat dál. Protože se konečně učim věci, co mě baví a zajímaj.
A jen máloco je tak hezký jako centrum Prahy v sedm hodin ráno...

10 komentářů

  1. Drzim palce, at se nejak zlepsi situace se "spoluzakama", u nas to nastesti vypada, ze se vytvori dobrej kolektiv, nebo aspon cast tech lidi.. je tam par takovejch, co nama bud pohrdaj, nebo se nas bojej, to si nejsem jista, kazdopadne prijdou, odsedej si prednasku a odejdou a ani nepozdravej. tak nevim. S teplem v pokoji mas jeste stesti, ja mam v pokoji zimu jak v ruskym filmu..
    No, tak proste at je lip.. Ono bude, uvidis :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se právě mírně obávám, že mají ostatní pocit, že jimi pohrdám, což je pravda jenom napůl a jenom u některejch... ale tak, zatim se žádnej "kolektiv" nebo "jádro" nikde netvoří, tak mám pořád ještě čas ukázat, že můj buldok-ksicht pramení z nasrání nad něčim jinym.... :D

      Vymazat
  2. obsah clanku vzbuzuje litost, ale zasmal jsem se:D tvuj sarkastickej humor se mi moc libi, umis to hezky podat) preju at se vsechno nejak dobre vyvrbi a at se ti v praze libi dal))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak krom těch dementních lidí v městě, co nemaj žádnou chodeckou kulturu, to mám uplně jinak. Na FHS je to samej hipster, je jednoduchý se tu s někým začít bavit, dokonce ani učitelé nemaj takový odstup, jaký jsem zažila na FF nebo na střední (nejvíc mě zarazilo, když se jedna zeptala, jestli jsme něco stihli přečíst, i když chápe, že semestr už začal, jako že o nás chce něco vědět to bych nečekala). Asi je to tím, že tady nejsou nijak specificky dané studijní plány a tak se potkáváme všechny ročníky a spíš potkáš stejný lidi podle určitých zájmů a ono to pak vytvoří jinou atmosféru.. domnívám se. Fakt jsem nejšťastnější člověk ted na škole, ale trvalo mi rok navíc najít tu vhodnou pro mě.

    Praha v 7 ráno je skvělá.. tak od 7-9 nejlepší čas, dobré je zajít si na nábřeží, na náplavku a pozorovat východ Slunce pokud to stíháš. Já chodila hodně na střední za školu a mířila právě tam.

    A jestli tě hodně trápí, že nikoho z Praze neznáš, nabízím pomocné tělo (ať pokračuju v lesbickém stylu) nebo spíš mysl. Jsem nadšena do různých hipsterosraček a musím chodit na výstavy, ale samotnou mě to nebaví, protože když na to nemůžu nadávat s někým... chápeš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Awwwww, jestli nejsi pedofilní úchyl, půjdu s tebou nadávat třeba všude a na všechno, protože jestli něco umim, pak je to tohle! (plus milion vykřičníků k vyjádření mého nadšení)

      Vymazat
    2. Pedofil nejsem, děti jsem neměla ráda ani když jsem jedním sama byla, úchyl nevím, ale na to mám partnera, takže žádný strach. Napiš mi dyžtak na mail hladikova.k@gmail.com a domluvíme se co a kdy spácháme

      Vymazat
  4. A já vždycky chtěla do Prahy :D :D ale tak co už na podivný lidi jsem si zvykla a to že se se mnou nikdo nebaví snad už taky, jen ta studená voda by mě s*ala :D a co že to studuješ?

    OdpovědětVymazat
  5. Příjmi moji malou pozvánku na GA http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/10/big-smile-giveaway.html

    OdpovědětVymazat