Trošku negativně do toho pondělního podvečera.

Pozitivní lidi těm nepozitivním často pijou krev. Já momentálně piju krev sama sobě, protože poslední dobou jsou moje články plný žvanění ...

Pozitivní lidi těm nepozitivním často pijou krev.

Já momentálně piju krev sama sobě, protože poslední dobou jsou moje články plný žvanění o pozitivnímu přístupu k životu, o snech a plánech, jak dosáhnu všeho, co chci, protože chci.
Tak pro pořádek - nejsem žádná sluníčková lidička a moje opakování pozitivního přístupu k životu je pouze berlička, kterou se nutim ten pozitivní přístup vážně mít. A povim vám, je to těžký. Hodně těžký.
Protože....

... ve škole už téměř neprobíráme, vlastně cca 80% akorát mrháme čas. Jenom ty písemky píšem, většinou se neví z čeho, není nic probráno, zápisky taky nikdo nemá... ale píše se.
... si naše škola dělá, co chce, protože na ministerstvu si dělaj, co chtěj.
... se mi dělá špatně z blížící se maturity, z množství práce, kterou musim stihnout a z faktu, že mi ve škole místo pomoci ještě práci přidělávaj.
... všichni akorát řešej maturiťák a já postupně zjišťuju, jak strašně moc jedno mi to je.
... naše trenérka na předtančení zapomněla, že naše třída je plná dřev s nulovou fyzičkou, a tak nás nutí do všelijakých tanečních kreací. Trochu se děsim okamžiku, kdy to díky trémě mírně pomotáme a pak to nebude vypadat epic, ale trapně.
... malý děti maj bejt šťastný, veselý, zdravý a šťastný. A oni přitom umíraj na nemoci nebo jsou zmlácený a znásilňovaný všemožnejma zkurvenejma sviněma, který bych s radostí švihla přes držku cihlou a kdyby umřeli, tak jedině dobře. Na malý děti se nešahá!
... existujou lidi, co se na vás strašně upnou za až komicky krátkou dobu. A prostě s tim neuděláte nic, když jste na ně hnusný, nastupuje u nich sebelítost a vy prostě nemáte to srdce pokračovat. A když jim to řeknete narovinu, stane se to samý. A když jim to naznačíte, stane se to samý. Takjakocoje.
... se mi občas mírně zasteskne po nesmyslných konverzacích s mym kamarádem při procházkách od jeho baráku k mýmu. Přitom kdyby držel ústa o věcech, do kterých nevidí, mohli jsme jít ven třeba zejtra.
... se mi stále trapně derou slzy do očí, když si čuchnu jednoho trička, který už stejně skoro nevoní. Jenom trošku.
... přestože jsem si jistá, že to všechno zvládnu, nejsem si jistá, jestli to zvládnu. Občas mám nutkání vlízt k rodičům do postele a zachumlat se pod deku, jako jsem to dělávala, když jsem byla malá. Protože tam na vás nikdo nemůže a každej strach je na vás krátkej.
... jsem tak strašně moc zamilovaná, že mám pocit, jako kdyby mi někdo seděl na hrudníku. Jedinej důvod, proč se to tak nezdá, spočívá v mý skvělý sebekontrole. Kdybych mohla, kecám o něm od rána do večera. Jak roztomile vypadá, když přemejšlí. Jak se směje. Co řekl. Jak spí. Co si o čem myslí. Co vtipnýho prohlásil. Že má vousy. Že nosí brejle. Že mi udělal horkou čokoládu, víc mu chutná jablkovo-citrónový Frisco a v budoucnu se hodlá učit německy. A že bydlí 1960 kiláků ode mě (přesně!) a ačkoli jsem většinu času vesele a šťastně zamilovaná, stejně se bojim, že se přichomejtne někdo lepší, žijící třebas tři zastávky metrem od něj, a mně pak zbydou oči pro pláč, vyčichlý tričko, fotky, vzpomínky, tramvají rozjetá dvoukoruna, Obraz Doriana Graye, filmy Hodiny a dva tisíce dalších věcí, co mám s nim nějakym způsobem spojený.

▼▲▼▲▼▲

Positive people get on non-positive people's nerves.
Lately, I've been getting on my own nerves cause my posts are mainly about happiness, dreams, positive ways and getting what I want cause I want to.
Let's be clear here - I'm no sunny happy bag of sunshine and my annoying blabla about positive life attitude is a little help for me - to actually think and live that way. And let me tell you - it's hard. Very hard.
Cause....

... we're not doing anything at school, just wasting our time. No learning. Just tests - nobody has notes, nobody knows the topic... but the important thing is to do that test so lazy teachers can have their grades.
... ou school is doing whatever it wants cause the goverment of education or so is doing whatever it wants too.
... I'm sick of exams getting close, of all this work I have to do, of fact that my school is not helping.
... everybody talks about prom all the fucking time and I'm realizing how much I don't give a fuck.
... our trainer apparently forgot that our clas is full of untalented gorillas and she's making us do kind of complicated dance moves. I'm kinda worried about the actual prom - because people could be stressed out by dancing in front of hundreds people, they could do a few mistakes - and bam! our prom dance isn't epic, it's epic fail.
... little kids should be happy, joyful, healthy and happy. But they're dying or they're being raped and beaten by some fucking, fucking, fucking shitty piece of fucking shit that I really want to slap with a rock so hard that they could die. And if they do, good for world. Do not touch little kids badly! Fuckers, fuckers, fuckers.
... they're people who are trying to become your friend so desperately that it's actually annoying. They're needy and controlling and you don't really feel like being friends with them - but you can say nothing. If you're mean, they pitty themselfs so much, you don't have a heart to continue. The same with being honest. The same with being polite. Sowhatthefuck.
... sometimes I do miis my friends - stupid, meaningless conversatins and walks from his house to mine in the middle of autumn and winter. Sad thing is that if he only kept his mouth shut about stuff he doesn't know anything about, we could go out tomorrow.
... I still feel a little tears in my eyes while smelling one particular piece of clothing (t-shirt you creepy weirdos!).
... although I'm sure everything will be okay, I'm not sure if everything will be okay. Sometimes I just wanna slip to my parents bed under the blanket as I used to do when I was a little girl. Cause nobody can get you there and plus all the fears are gone cause mommy's here ands she will protect you.
... I'm so in love that I feel like somebody is sitting on my chest. The only reason you wouldn't say so is my unspeakably good selfcontrol. If I could, I would talk about him all day, all night. How cute he looks when he's thinking. How does his laugh sound like. What has he said. How does he sleep. What does he think about something. What funny thing he said. That he has facial hair. That he's wearing glasses. That he made hot chocolate for me, he likes apple-lemon Frisco more and he's going to learn German next year. Lso he's living 1960 kilometres for me and although I'm happily in love most of the time, I'm still kind of scared someone better will appear, someone who would live three underground stations from him, and I'll end up left behind with nothing but tears, flat t-shirt, photos, memories, destroyed coin, Picture Of Dorian Gray, The Hours and two thousand other things that somehow remind me of him.

0 komentářů