Ahój, čáu, 2011.

Rok se nám s rokem sešel a i když mám pocit, že ještě předevčírem byl podzim a z Oxfordu jsem přijela před měsícem, najednou je podle kalend...

Rok se nám s rokem sešel a i když mám pocit, že ještě předevčírem byl podzim a z Oxfordu jsem přijela před měsícem, najednou je podle kalendáře konec a mě čekají cca tři měsíce přepisování jedničky na dvojku (už jsem to zkoušela a řeknu vám, že to jde líp než nula na jedničku, aneb čau 2009, vítej 20010, pardon 2010) a velice strašidelná budoucnost protkána maturitou, dlouhými prázdninami (chci cestovat nebo pracovat v cizině nebo sedět doma na zadku nebo se učit shuffleovat nebo prostě umřít?) a, doufejme, nástupem na univerzitu v, opět doufejme, Praze. Vedle roku 2012 si prozatim kreslim bubáka, uvidí se, co budu řikat touhle dobou za rok. A u roku 2011 si škrtám otazník a dokresluju srdíčko. Tmavě modře, protože se to hodí.

Ale oznámim vám novinku - Většina lidí (tak 99%) si na rok 2011 stěžuje. Nebo líp - pokud je někdo s rokem 2011 spokojen, tak se se mnou o svou spokojenost rozhodně nepodělil, takže s čistým svědomím mohu říct, že mé okolí považuje 2011 za propadák.
Cítím se jako černá ovce, protože já mám 2011 ráda, nebo minimálně jeho druhou půlku určitě. První jsem totiž strávila stresováním se a učením na zkoušky ELSA, zařizováním jazykovýho kurzu do Oxfordu (byla jsem děsně nervózní a popletená, poprvý jsem někam jela sama a poprvý jsem si to taky zařizovala sama) a tak. Rovněž jsem byla celá zblázněná do Glee a navštívila jsem s Ráďou Prague City Festival (Hadouken! & The Hives, ach!). Rovněž jsem trpěla nespavostí a všechny radosti mi přišly prázdný.
Pak jsem odjela do Oxfordu.
A od tý doby jsem celkově šťastnější. Pochopila jsem pár věcí - že pokud něco chci, musim si za tim jít a že jedinej strůjce mýho štěstí jsem já sama. Že nemám nic vzdávat předem. Že je lepší to zkusit a neuspět než nedělat nic. Že nemá smysl dělat věci, který dělat nechci. A musim říct, že mi zase o něco stouplo sebevědomí (ale zase ne přehnaně).
Za spoustu věcí vděčim I. a moc mu za to děkuju. Ale to on ví. ♥

A vám přeju do novýho roku hodně splněných snů, pevný zdraví a minimum negativních věcí. Protože ono i to špatný musí bejt, aby se to dobrý mohlo dostatečně ocenit. :))

▼▲▼▲▼▲

I cannot believe it's end of the year and I have three months in front of me spent rewriting 1 for 2 (I've already tried it and let me tell you it's better than rewriting 0 for 1 - or yay, goodbye 2009, hello 20010, I mean 2010). I'm still thinking autumn was day before yesterday and I've arrived back from Oxford month ago. Now scary furute is waiting for me - big exams, long summer (Do I want to travel or work abroad or sit at home on my ass or learn how to shuffle or just die?) and hopefully attending university in, at least let's hope so, Prague. So I'm drawing little scary monster next to year 2012, we will see in a year... And next to 2011 I'm drawing little heart. In dark blue. Cause I want to.
But let me tell you something - Most of the people (like 99%) deeply dislike 2011. Or better - if there is a person who likes 2011, they haven't shared it with me so I can honestly say, everyone thinks 2011 sucks.
I feel weird cause I love 2011 or at least it's second half for sure. The first one I've spent stressed and studying for ELSA exams, arranging my language course in Oxford (I was fucking nervous and confused, it was my first time going abroad by myself and the first time actually arranging my own vacation) and so. Also I was in love with Glee and I attend Prague City Festoval with D. D. (Hadouken! and The Hives, aww!). Also I suffered from insomnia and my feeling were empty.
After all that I went to Oxford.
And since that I'm happier. I've got few things right - that if I want something, I have to get it myself and that the only person that can make me happy is me. That surrender before actually doing anything is useless. That it's better to try and fail that doing nothing at all. That doing things I don't want to do is pointless. And my self esteem got i bit higher (not too high, naturally).
And I'm grateful for I. cause he told me all these things. I'm very thankful for that. ♥

And for the next year I wish you many fulfilled dreams, health and minimum of negative stuff. Cause sometimes bad things have to appear so we can appreciate good things more. :))

0 komentářů