Walked to the club, forgot my swag, but its okay, I got a chick to bang

Poslední dobou se moje mysli zaobírá hlavně jednorožci, zmrzlinou, duhou a růžovými srdíčky. Tim chci jako říct, že mám dobrou náladu, tak m...

Poslední dobou se moje mysli zaobírá hlavně jednorožci, zmrzlinou, duhou a růžovými srdíčky.
Tim chci jako říct, že mám dobrou náladu, tak mi to přejte a nechte mě si dál zpívat moje filthy, filthy písničky.


Novýho není nic kromě toho, že mám momentálně svátek, v únoru přijede do Prahy Example, v prosinci I., v listopadu M. & M. a možná taky V. a E. (ježišikriste, jak já nesnášim ten zákaz o psaní konkrétních jmen!), v říjnu nepřijede nikdo, ale zato jsem si polila stůl hruškovou minerálkou, která mi nejprv chutnala a teď už ne.

Nyní mám 16 followerů a cítím se jako celebrita, dokonce jsem uvažovala, že bych si založila fan page na FB, ale pak mi došlo, že bych dopadla se dvěma fanoušky (já & D.D.) a mrtvou zdí, jelikož a protože stejně světu nemám co sdělit. Kromě filthy textů písniček a ty stejně nikdo nechce slyšet.

Nevim, jestli jste si všimli, ale pomalu mi to tady umírá, protože jsem líná jako prase a taky nemám věčně čas. Každopádně pro vás připravuju děsně fun článek o tom, co mi momentálně pije krev co se vzezření lidí týče.
Rovněž bych vás chtěla poprosit, aby jste mi zahlasovali do mé skromné ankety nalevo, nerada bych vypadala trapně s nulou hlasů a navíc je to pro vaše vlastní dobro (pokud jste můj follower, žejo).

A nyní, hlavní myšlenka dne.
Že je divný, zvláštní, jednorožec a krapet mráz po zádech, když má I. narozeniny na můj svátek???
Všichni se mi kvůli tomu posmívaj, ale pro mě je to mimozemšťan.

♥ ♥ ♥

Currently I'm only thinking about unicorns, ice cream, rainbow and pink hearts.
I'm trying to tell you that my mood is great so be happy for me and let me sing my filthy songs.

Nothing is up besides it's my name day today, Example will come to Prague in February, I. will come to Prague in December, M. & M. and maybe V. & E. will come to Prague in November (God, I really hate this ban on full names!), nobody will come in October but I spilled my pear mineral water which tasted good at first but not anymore.

On this very day I have 16 followers and I feel like a celebrity, I was kinda thinking about making fan page for my blog on FB but then I realized that it would ended up with two fans (me & my wife) and dead wall cause I have nothing to say. Just filthy lyrics but surprisingly nobody wants to hear that.

I don't know if you have noticed but my blog is slowly dying because I'm lazy and out of time all the time. Well, I'm working on fun article about things I hate about other people's appereance. No judging, just saying!

And now, the main thought of the day!
Isn't that weird, strange, unicorn and freaky that I.'s birthday is the same date as my name day??
Everybody is laughing at me cause of that but I think it's alien.

0 komentářů