Sedim na pumpě a čtu si.

Já nemám na nic čas, litujte mě. Jsem zamilovaná do své červené (!) Converse tašky. Dostala jsem jí k narozeninám, o kterých jsem vás nein...

Já nemám na nic čas, litujte mě.

Jsem zamilovaná do své červené (!) Converse tašky. Dostala jsem jí k narozeninám, o kterých jsem vás neinformovala čistě proto, že jsem skromná duše a taky proto, že jsem prostě nechtěla. Každopádně ty narozeniny už byly před celkem dlouhou dobou. To, že je taška na laptop, jsem zjistila předevčírem, protože jsem tak strašně chytrá a tak. No, nevadí, já jí mám ráda, protože splňuje všechny tři podmínky - je velká, je nepromokavá a je krásná.
A můj notebook se do ní stejně nevejde, můj notebook se totiž nevejde nikam. Vzala jsem si totiž k srdci tátovu radu "Mysli na to, že to budeš za rok vozit sem tam, tak ať je to trochu skladný." a zakoupila jsem si snad největší noťas, kterej vyráběj, aby se mi dobře koukalo na filmy a seriály z postele, ehm. Logicky, ne, nejsem přece blbá!

Začínám si pěstovat velmi sexy kruhy pod očima. Pokud víte o nějakym hororu, co se má v okolí Ústí natáčet, řekněte, filmaři mě jistě rádi obsadí, protože jim nebudu plácat make-up.
Ještě, že nejsem fashion blogerka to by vám popraskaly monitory.

Čtvrťák znamená maturiťák. A protože o ten náš se musíme podělit s ještě jednou třídou, probíhají velká dramata, vášnivé diskuze a hysterické záchvaty. Ne moje. Já si svoje emoce šetřim na mnohem důležitější věci (třeba na Glee, to brzo zase začne, ježišikristejásetěšim!), ale naprosto vážně vyhrožuju, že jestli projde téma Star Wars, prostě se tý celý šarády nezúčastním (což samozřejmě celou školu rozplakalo a nyní půlka lidí shání zbraně, aby mohli zabít ty, co tak vášnivě brání to pitomý téma to pitomý téma pro malý děti a návštěvníky LARPů).
Já chci téma Mexiko, bude tequila a španělsky už umim (sedm slov, ale je to o sedm víc než u většiny lidí v naší třídě, takže se klidně vytahovat můžu.).
Ještě jsem vám chtěla sdělit, že naše partnerská třída v pořádání plesu je plná malých skupinek lidí, jež jsou bytostně přesvědčeni, že mají pravdu. Rovněž neznají smysl slov jako 'ústupek', 'kompromis', 'domluva', 'řešení věcí v klidu' nebo 'neřvi na mě, ty oslizlej debile'.
Baví mě má kreativita ve vymýšlení nadávek a výhrůžek. Ne snad, že bych vám jí v tomhle blábolu nějak prokázala, jenom vám řikám, že jí mám a bavím jí samu sebe, ahahah!
No,takže samozřejmě máme téma Star Wars.
Jdu tam v krátkých šatech a converskách. Ještě si rozmyslim, zda se učešu.


Flawless translation from very nice person:
I don't have time, feel sorry for me.

I'm in love with my red (!) Converse bag. I got it for my birthday. Ugh, about my birthday - I did not inform you about it cause I'm modest soul and... I didn't wanna, so. Anyway, it was long time ago. So, of course, I've found out that this bag is laptop bag few days ago. Cause I'm so clever and wise, you know. But who cares, I love it anyways cause it has all three things that bag is supposed to have according to me - big, waterproof and beautiful.

My notebook doesn't fit in cause my notebook doesn't fit in anything. I took my dad's advice "Think that you'll travel with it a lot so it should be not so heavy and not so big!" and I bought the biggest one possible so I could watch movies and series comfortably. Logic!! I'm not stupid, you know?!

My look is very sexy these days. If you're aware of some horror movie that is shot near Ústí, feel free to tell me, I can try to star in it as zombie - they'll be happy to have me cause I will not waste their make-up.
Luckily for you I'm not a fashion-blogger, your monitors would break.

Fourth grade means prom. And cause we have to share ours with another class, our days are filled with big dramas and passionate discusions. Not mine. I'm saving this stuff for more important things (like Glee - there're gonna be new epizodes soon, imsofuckingexcited!!) but I completely seriously threaten to not going there if the theme will be Star Wars (which made everyone in school cry deeply and now half of them is looking for guns so they could kill people who are so excited about thy stupid theme for little kids and LARP-attendants).
I wanna Mexico themed prom with tequila and everything. I can even speak Spanish!! (Okay, my whole vocabulary - seven words. But it's seven more than the rest of our class so I'm almost Spanish!!)
The other thing I wanted to tell you - our partner-class is full of little groups of people who believe they're right every-fucking-time. Also they don't know the meaning of the words like 'concession', 'compromise', 'agreement', 'solving things calmly' or 'don't yell at me you sleazy asshole!!'.
Well, of course ou theme is Star Wars.
And I'm going. In short black dress. And Converse shoes. I have to decide if I will brush my hair or not.

0 komentářů