TOP 10 - vět, co mě vždycky zaručeně naštvou.

10. "Mám ráda módu." " Chození po krámech je dobrý akorát tak pro holky. Nepřijdeš si pak trochu povrchní, když se zajímáš ...

10.
"Mám ráda módu."
"Chození po krámech je dobrý akorát tak pro holky. Nepřijdeš si pak trochu povrchní, když se zajímáš akorát o vzhled?"
Tady nikdo nemluvil ani o chození po obchodech, ani o zajímání se jenom o vzhled, takže klid. Móda je mnohem víc než obrážení butiků a obchodních center.

9.
"Co posloucháš?"
"Ale tak nějak všechno, většinou rádio, moc to neřešim."
Oukej, chápu, že tohle je jenom můj problém, ale prostě NECHÁPU lidi, co tohle řikaj a myslej vážně. V mym světě to totiž zavání absencí vkusu, víme? Nerozumim lidem, který poslouchaj hudbu z rádia a ještě se jim líbí. A už vůbec nerozumim tomu, že je jim v podstatě jedno, co poslouchaj. To jako nemaj názor? To neví, jestli se jim to líbí/nelíbí? Gód!

8.
"Co děláš?"
I když je to třeba myšlený dobře a univerzálně á la "jak se máš?", prostě mě to sere. Jako nic proti, ale co je komu do toho.
A když se mě někdo takhle ptá, protože mu neodepisuju, může si snad sám domyslet, že má činnost je ikskrát zajímavější, tudíž se nebudu obtěžovat s odepisováním i teď, že.

7.
"A to se ti fakt líbí?"
Neasy, hrozně se mi to hnusí, proto to dělám.

6.
"Kdyby sis vzala něco s výstřihem, hned by se za tebou kluci otáčeli."
Jo, přesně tohle potřebuju k životu - aby se za mnou otáčeli ústečtí kluci, vedle kterých i odpadkovej koš vypadá jako lepší společník.

5.
"Máš kluka?" z úst snaživého otravy.
Ne, nemám.
A ne, předchozí věta ti nedává žádnou naději, blbečku, jenom odpovídá na otázku.

4.
"Učit se angličtinu je zbytečný, v Americe se taky nikdo neučí česky."
Chcípni, ty ignorantský hovado.
Tak se jí neuč, buď si debilní dál a šmrdlej ty hajzly pořádně.

3.
"Všechno od Appleu jsou akorát předražený šunty."
Drahý to je, to uznávám. Do šuntu to má ale stejně daleko jako já do dráhy atomovýho fyzika.
Ironií je, že podobný hlášky padaj od huby hlavně lidem, co v životě nic od Apple neměli a jejichž přehrávač je stejně kvalitní jako boty z vietnamský tržnice.

2.
"Buzeranti zasraný."
Homofobe zasranej, kdo se tě na co ptal?

1.
"Proč jsi na mě tak zlá?"
Protože si to zasloužíš.

0 komentářů