I love him like a son of a bitch. And I mean that literally, his mother is a bitch.

Asi na mě dolehla jarní únava. Spala bych od rána do večera a od večera do rána, bohužel ale musim chodit do školy, učit se, připravovat se ...

Asi na mě dolehla jarní únava. Spala bych od rána do večera a od večera do rána, bohužel ale musim chodit do školy, učit se, připravovat se na ELSA atakdál.

Právě jsem dodělala rozbor knížky O myších a lidech. Celkem "zábava" vzhledem k tomu, že jsem jí četla před dvěma tejdny, doma už jí dávno nemám a jsem sklerotik. A není to moje vina, to, že jí budu rozebírat, jsem se dozvěděla teprve tenhle tejden někdy v úterý nebo kdy.
Tohle je naprosto zbytečná informace.

Stejně tak je zbytečný si stěžovat na zejtřek, kterej bude velmi tragickej. Jen si to považte - zejtra máme matiku, dvě hodiny matematickýho Klokana, pak zase matiku, pak děják (už jsem se o svých sympatiích ke svému dějepisáři několikrát zmiňovala, ale co, zmínim je znova - je to vůl) a nakonec bižuli (tu nesnášim). Jestli tohle není rozvrh na oběšení, tak pak už nevim, co je.
Zvláštní, že Klokánka z matiky dělat MUSIM, zatímco o olympiádách a podobných akcích z angliny nebo češtiny se radši ani nedozvim. Jako já chápu, že někdo poslední bejt musí, ale proč to musim bejt zrovna já, tomu fakt nerozumim. Jako jo, jsem debilní, nemám logický uvažování, celá matika je nad moje chápání (a pod moji úroveň), dobrý, chápu, aha, aha, aha, rozumim, tak proč mám kurva zejtra dvě hodiny trávit opětovným utvrzováním v tom, že jsem úplně blblá a nebejt ájiny, jsem vlastně zbytečnej člověk?
Grh.

Absolutně nemám náladu o něčem psát.
Už mám doma foťák. Panasonic Lumix DMC-FZ45. Je to moje miminko.
Do mojí sbírky laků přibyly další - šedej a matující lak od Essence, fialovej a zelenej od S-he. Takhle šedej lak už jsem chtěla dlouho, matná barva na nehtech je úžasná a na S-he byla v DM sleva a jenom blb by tam nechal lak za dvacku, že.
Jestli ten zejtřek přežiju ve zdraví, pojedu si koupit tričko ACDC. Je pánský, bude mi široký a já budu krásná.
NA DOYY asi nepojedu, jsem poslední dobou tak děsně utahaná, že mě ze židle nezvedne aboslutně nic... nějak se mi nechce riskovat, že to třeba za ten necelej měsíc bude lepší.
Navíc je to neděle a pondělí mám pravidelně natřískaný - jakmile přidju ze školy, udělám si věci na další den, udělám si úkol na kurz, jdu na kurz a vracim se až v půl osmý. Že by se mi tohle chtělo absolvovat v nahluchlosti a únavě... ne.
Mrzí mě to.

0 komentářů