gttgfbhjrt

Nedokázat se soustředit na učení? No, to je celkem běžný. Na knížku? No, stává se. Na angličtinu? Člověk prostě čas od času odpadne, no......

Nedokázat se soustředit na učení? No, to je celkem běžný.
Na knížku? No, stává se.
Na angličtinu? Člověk prostě čas od času odpadne, no...
Na fashion blogy plný fotek?
Na kratičký článečky v časopise?
Na tumblr?
Na FB?
Na twitter?
Na vlastní icqování s R.?
No, to už zavání problémem.
Nedokážu se soustředit na psaní tohohle žbleptu, pořád vstávám od stolu, přepínám písničky, chcípám.
Od včerejška mě bolí hlava a skutečně šťastná jsem pouze s RedBullem v jedný a s Ibalginem v druhý ruce. Nehodlám bejt celej den pod vlivem kofeinu a prášků, na mě ta chemie působí hrozně moc a pak ani nevim, co mluvim, ale mluvim rychle.

Zejtra budou nový Skins.
Pozejtří jsou prázdniny.
Šestýho bude novej díl Glee.
Můj život je tak úžasně naplněnej vzrušujícími plány, že nevim, jak to všechno vydržim.

Jim Skittles. Miluju je. Hlavně ty zelený.
Zejtra píšeme z polovodičů. Nic neumim. Nezajímaj mě polovodiče, chci jít ven a fotit a poslouchat u toho XX a mít s sebou Blues černýho kafe a snít a zamejšlet se nad blbostma a bejt úplně sama.
Protože chci, víš.

2 komentářů

  1. A jéje, to znám tyhle stavy, kdy se mi vůbec nic nechce (respektive chce, ale nemůžu)... Tak snad tě to brzo přejde :).
    Jinak v čem se liší zkoušky ELSA od ostatních jako FCE, CAE a tak ...? Nebo proč si chceš udělat zrovna tyhle? Díky

    OdpovědětVymazat
  2. Áá, promiň za zpoždění, jsem idiot a nevšimla jsem si komentáře. :/
    No, já jsem se o ostatní zkoušky nijak nezajímala, ELSA ke mně v podstatě přišla sama tim, že škola dostala povolení tyhle zkoušky dělat, takže nevim, jestli má nějakou výraznou výhodu, když nepočítám tu, že ty testy budu dělat ve známym prostředí mýho gymplu, tudíž se stres o trochu zmenší. :)
    Každopádně dle všeho patří do skupiny těch prestižnějších zkoušek a navíc platí po celym světě, takže můžu dělat machra třeba i v Americe. :D
    A když se mi to podaří fakt dobře, automaticky mě přijmou na britskou univerzitu, což se mi líbí, ale realisticky s tim nepočítám. :)

    OdpovědětVymazat