"oh my dad is coming, talk to you later, bye!"

Ach jo. Strašně ráda bych se chlubila, jak moje dny vyplňujou návštěvy koncertů, zajímavých akcí, zvláštních výstav noatakdál. Ve skutečno...

Ach jo.
Strašně ráda bych se chlubila, jak moje dny vyplňujou návštěvy koncertů, zajímavých akcí, zvláštních výstav noatakdál.
Ve skutečnosti akorát čučim na Modern Family a Glee, učim se a kamarádim se s R. a P.
Teda, ne že bych toho snad měla málo - musim se poprat s nějakou kauzou do ZSV a přečíst si patnáctistránkovej rozhovor s předním neurochirurgem, udělat z toho výtah, použít mozek, udělat si na to nějakej názor a napsat ho... Věříte, že se mi do toho vůbec nechce?
Hromaděj se mi knížky, co si chci (a některý i potřebuju) přečíst... a co dělám? Trsám si na Madonnu a stahuju si "A Four Letter Word". Yay, yay, yay.
Naprosto vážně uvažuju o tom, že sepíšu übermaxivelkej (pracnej!!) článek o všech gay filmech, co jsem kdy viděla. Ale pokud ke každýmu filmu budu chtít něco dodat, což teda budu, tak na to asi budu potřebovat volnej den.
Další otázka je, jestli si vůbec všechny pamatuju. :D
No, a tohle mě baví už několikátej den. :D

0 komentářů