Day 18 - Plans/dreams/goals you have

Udělat zkoušku ELSA, nejlíp tak výborně, aby mě vzali rovnou na britskou univerzitu v Praze (ano, jsem skromný realista :D) (možná by stači...

  • Udělat zkoušku ELSA, nejlíp tak výborně, aby mě vzali rovnou na britskou univerzitu v Praze (ano, jsem skromný realista :D) (možná by stačila jen ta zkouška :D).
  • Odjet v létě minimálně na měsíc do Anglie.
  • Udělat maturitu.
  • Dostat se na vejšku v Praze.
  • Cestovat.
  • Dokázat si, že jsem naprosto samostatná, nezávislá žena, co vůbec není naivní a nepotřebuje ničí rady. (:D)
  • Vidět Londýn, Paříž, Berlín, Mnichov, Amsterdam, Helsinki, Oslo, Kodaň, možná LA a New York... a Island, Švýcarsko, Lucembursko, Belgii...
  • Ještě jednou se podívat do Vídně, Lichtenštejnska a Stockholmu.
  • Přestěhovat se do Švédska (já vim, že je to naivní, že se to beztak nikdy nestane, ale snít o tom můžu a doufat taky...).
  • Potkat svojí múzu.
  • Napsat jednou něco, z čeho si každej sedne na zadek a poplácá mě po zádech.
  • Už se nikdy, nikdy, nikdy nikomu nepřizpůsobovat, prostě to něco udělat tak, jak chci já. Bez kompromisů.
  • Nevdat se a nemít děti.

0 komentářů