Day 01 - 15 interesting facts about yourself

Nesnášim, když mi někdo řiká, co mám dělat. Vzbuzuje to ve mně chuť udělat pravej opak a ještě k tomu přidat neonovej nápis. Ve stresových ...

  1. Nesnášim, když mi někdo řiká, co mám dělat. Vzbuzuje to ve mně chuť udělat pravej opak a ještě k tomu přidat neonovej nápis. Ve stresových situacích jsem ale vděčná za každou radu.
  2. Jakmile se mi dostane do rukou časopis a propiska, mám hrozný nutkání počmárat obrázky, "vtipně" komentovat nadpisy, vylepšovat různě modelky a blbě tvářícím se lidem dávat do bublin hrozně trapné věci, co jako říkají.
  3. Posmívám se zamilovaným lidem, zdrobnělinám, trapáckým vyznáním a zaláskovaným oslovením. Věta "Moc tě milujínkuju, lásenko moje krásňoučká" pronešená nahlas ve mně dokáže rozpoutat hysterický záchvat smíchu.
  4. Soudím podle vzhledu. Nemá se to, já vim, ale vzhled o vašem vnitřním světě řekne spoustu věcí... A kdo má čas všechny poznávat do hloubky?
  5. Dělá mi problém sama na sobě poznat, když mám někoho ráda. Většinou to beru podle toho, jak by mi bylo, kdyby umřeli.
  6. Mám ráda jenom hrozně malinkou hrstku lidí. Často zjišťuju, že mi víc záleží na věcech než na lidech.
  7. Jsem schopná třeba celý den jenom ležet v posteli, koukat do stropu a poslouchat hudbu.
  8. Nikdy nedělám věci bezdůvodně. Dělám je proto, že chci.
  9. Moje nehty už čtyři roky nikdo neviděl bez laku. 
  10. Hudba na mě působí hodně emotivně. Když je písnička veselá, jsem veselá. Když je smutná, jsem smutná. 
  11. Občas se mi stává, že brečím, když je něco fakt krásnýho - člověk, situace, obraz, fotka, vzpomínka, písnička... Připadám si pak jak idiot, ale v tý chvíli vážně dokážu jenom stát a brečet.
  12. Připadám si neviditelná, a tak mě vždycky zaskočí, když si někdo něčeho na mně všimne.
  13. Když se mi něco nelíbí, dávám to najevo slovem "No!". Pokud se vedle mě nachází nějaký známý člověk, okamžitě se k němu přitočím a začnu s kritikou. Zvlášť efekt to má, když dotyčný neví, o čem to sakra melu. Ideální to také je, když mám kolem sebe jen cizí lidi... No, co byste si mysleli vy o holce, co se třeba věnuje časopisu a najednou nahlas, zničehonic, jen tak pronese "No!" ? :D
  14. Jsem pevně rozhodnutá nemít rodinu a celej život cestovat. Děsim se totiž představy, že bych za nějakých dvacet let seděla na zadku v hnusně vybavenym obýváku, šňafala na svýho manžela, že zase neopravil skříň a že dveře od záchoda zase drhnou, měla na sobě hadry, co vyšly z módy zhruba touhle dobou, na hlavě mastný vlasy a u toho bych kontrolovala svým dětem úkoly. EW! EW! EW! Umřela bych pak sama s tim, že jediný, co jsem za celej život dokázala, bylo naučit se vařit a porodit tři děti. A pardon, na tom není nic světobornýho.
  15. Jsem povrchní, naivní, hloupá, líná, sobecká, materialistická, flegmatická, ironická, sebestředná, obsesivní, rozmazlená a sarkastická královna. Divim se, že mám vůbec nějaké kamarád(k)y, divím se, že mě mají doma rádi. 

0 komentářů