Little Girl.

Jmenuju se Eliška, jsem holka a ráda začínám inteligetně. :D A samozřejmě hned druhou větu začnu písmenem "A", což se nemá. A za ...

Jmenuju se Eliška, jsem holka a ráda začínám inteligetně. :D
A samozřejmě hned druhou větu začnu písmenem "A", což se nemá. A za první narvu smajlíka. No, jak jinak.
Blog http://behellno.blogspot.com mám pořád ráda, jenže zároveň mi vadí taková neucelenost, prostě... přestal mi vyhovovat jeho archív i adresa. Jedno se dá vymazat, druhý změnit, já vim... ale zase jednou bych si ráda přečetla, co jsem to byla za blbce. A když to smažu, tak si to nepřečtu. Logický. (Čtusvojestarýblogy.)
Pokud mě chcete poznat, protože jste došli k názoru, že jsem nejlepší na světě (souhlasim) a potřebujete o mně vědět co nejvíc, klidně si udělejte kýbl čaje, volný odpoledne a počtěte si můj starej blog. Nebo mě začněte číst tady, ono to skoro bude lepší, téměř rok starejm zapisům se nedá věřit.
Původně jsem doufala, že můj první článek v sobě bude mít přirozenou genialitu hodnou mistra (mě), ale jelikož mě tlačí čas, spěšně skončím a dál budu ignorovat fakt, že zítra píšu písemku z dějepisu a neumim ani fň. Vim, že tam byl někdy někde Rudolf II... a taky vim, že s našim profesorem dostanu pětku tak jako tak. (Silněnespokojenaaleconadělám.)
No, co sem hodlám psát?
O mně. Protože jsem sobeckej člověk zaměřenej jen na sebe. Takže moje postřehy, názory, události, oblíbený seriály, filmy, hudba, co mě kde zaujalo, móda, knížky, zajímavý lidi... Prostě všechno, co mě zajímá a baví...
"Blog is like twitter for people who talk too much."

0 komentářů