I have some news that I shall barf

Long time no see. A co se stalo novýho? MÁM PRÁCI. Strašně dobrou, z domova, všichni jsou milí a já se postupně zlepšuju ve Photoshopu a...

Long time no see. A co se stalo novýho?


  1. MÁM PRÁCI. Strašně dobrou, z domova, všichni jsou milí a já se postupně zlepšuju ve Photoshopu a digital marketingu. Je to strašně super a moc doufám a přeju si, ať to kolosálně neposeru.
  2. Vintage Wonderland zase běží! Týden neběžel, protože jsem do tý nový práce velice neočekávaně skočila rychle a po hlavě. Pak jsem se spontánně rozhodla, že Wordpress vyžaduje moc času, narozdíl od Bloggeru, kde finty už umím, takže jsem se jala blog přesunout. To zabralo moře času, protože se mnou server odmítal spolupracovat. Nakonec jsem se vyprdla na všechny tutoriály, rady, návody a triky a udělala jsem to podle sebe. Během několika minut to fungovalo. wtf.
  3. Je to sice delší doba, ale ztratila jsem telefon v Kauflandu, což je vlastně celkem vtipný, kdyby to nebyl můj milovanej telefon. Teď mám ASUS Zenfone 5 a nemůžu si ho vynachválit, za relativně málo peněz kvanta muziky. Takže jestli chcete novej telefon, nemáte na účtě zrovna statisíce a vyžadujete bezva výkon, mrkněte se na to.
  4. Měla jsem narozeniny a teď je mi 23. Není to moc dobrý pocit, 23 je blízko 25, 25 je blízko 30 a 30 je blízko dospělosti. Nemůžu bejt dospělá, když mi trvá vymyslet, kde je pravo a kde levo a když mám pocit, že mě okolní život jen zdržuje od hraní simíků, jezení čokolády, tancování a mazlení se se psy.
Je u vás něco novýho? 

2 komentářů

  1. Vidím, že nejsem sama komu trvá se rozhodnout, která ruka je pravá a která levá.

    Drž se. <3

    OdpovědětVymazat
  2. Pravá levá .. seno sláma. Na Simíky jsem zanevřela už dávno.. jejich virtuální svět mě naplňoval víc, takže už teď žiju.. snad.

    OdpovědětVymazat