změny

Srpen je takovej můj osobní leden. V lednu všichni chytaj novej dech, dávaj si předsevzetí, bilancujou svůj život. Já tenhle pocit v lednu n...

Srpen je takovej můj osobní leden. V lednu všichni chytaj novej dech, dávaj si předsevzetí, bilancujou svůj život. Já tenhle pocit v lednu nemám, protože mi nepřijde nijak zásadní, jakej je vlastně rok. Pro mě je pro uvažování nad životem odjakživa vhodnej srpen.


Nevim proč. Možná je to tim, že je to poslední měsíc prázdnin (ačkoliv do školy už delší dobu nechodim, natož do školy, co skutečně začíná v září). Možná je to tim, že mám narozeniny. Možná je to tim, že pozvolna začíná podzim, moje nejmilovanější období. Možná je to můj osud.
Nicméně je to tu, zamyslela jsem se a tohle je výsledek.

  1. Organizace.
    Moje chabá vůle, absence motivace a neutuchající prokrastinace maj za výsledek to, že jsem schopná celej den koukat na absurdní slovenský reality show na youtube (a nevadí mi, že stejně půlce slov nerozumim) a zvednout prdel cca v šest. Udělám minimum, přijde M. z práce, vyruší mě a už nic neudělám. Tohle se mi párkrát stalo a odůvodnila jsem si to tak, že si holt člověk musí někdy odpočinout. Jenže pak jsem odpočívala víc, než dělala.
    Proto jsem se rozhodla jasně si určit, co je potřeba ten den udělat a skutečně to pak udělat. Zatím to vychází.
  2. Stěhování.
    S myšlenkou přestěhování do domku s M. koketujeme už dávno. Jenže nájmy jsou drahý a o hypotéce se nedá vůbec mluvit. Proto jsme se nadchli pro spolubydlení - vezmeme pár kámošů, bude sranda a nájem bude hned snesitelnější. Jenže většina našich kamarádů, co by do toho teoreticky chtěli jít, má dost omezené příjmy a myšlenka cca sedmi lidí na jednu kuchyň a dvě koupelny mi přišla hororová. Takhle jsem totiž už jednou bydlela a skončilo to tak, že jsem jedla rohlíky, protože kuchyň byla neustále plná, a že jsem všude chodila pozdě, protože si zrovna někdo z mých spolubydlících nutně potřeboval dát megadlouhou vanu. Nikdy víc.
    Do domku se přestěhujem někdy v říjnu. Je to dvougenerační dům a bude tam bydlet ještě máma a brácha M. Bude tam zahrada a já se těšim.
  3. Práce.
    Se stěhováním souvisí potřeba zvýšení našich financí, a tak si hledám práci. Jsem z toho vcelku nadšená a rozesílám životopisy jako divá.
  4. Web.
    Achichouvej, Be to udělala a jala se blogovat poněkud oficielnějš na www.vintagewonderland.cz. Když mě follownete a nebudete se mi smát, budu ráda.
  5.  Psaní.
    Mě neskutečně baví psát, ale jen málokdy skutečně píšu. To mě vytáčí, proto hodlám psát víc, snad i sem.
  6. Alkohol.
    Ne snad, že bych byla vožrala a chlastala minimálně každej den, ale nejradši bych nepila vůbec. Já bych totiž ani neměla. Jsem na sebe pyšná, cca od května piju skutečně jenom minimálně.
A jak se máte vy?

2 komentářů

  1. Držím palce při hledání práce, jakou hledáš? :) A bydlení budete mít skvělé! O pejsky vlastně postaráno..

    Proč jsi vlastně začala s Vintage W.?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Snažím se najít něco, u čeho budu mít dost času na vlastní věci. Je to blbej přístup, já vim, ale není času nazbyt :)

      S VW jsem začla, protože bych chtěla víc psát, ale k tomuhle blogu se mi to moc nehodí. Mám tu i dost osobní věci a ráda bych to separovala... a proto jsem to separovala :D

      Vymazat