Be IV.

LITERATURA - Diane di Prima: Čas Beatniků Diane di Prima je jedna z úspěšných beatnických spisovatelek, takže je dost na pováženou, že jsem...

LITERATURA - Diane di Prima: Čas Beatniků
Diane di Prima je jedna z úspěšných beatnických spisovatelek, takže je dost na pováženou, že jsem o ní nevěděla do chvíle, kdy mi ujel vlak a já jsem potřebovala zabít na nádraží čas. Maličká brožovaná knížka za 80 korun, no nekup to. Di Prima je hlavně basnířka, nicméně zrovna Čas Beatniků je próza. Píše fakt dobře, hezky se to čte a jako bonus pro Be uvažuje dost podobně jako já. Nemám to ani zdaleka dočtený, ale dějově se zatim nic moc zásadního. Tak uvidim.

HUDBA 
Poslední dobou se k hudbě vůbec nedostanu. U M. se díváme na filmy a seriály, doma většinou vyhrává něco, co mají rádi moji spolubydlící, a v práci hraje Frekvence 1. Mám ráda klasiku osmdesátek, ale z český produkce mi vstávaj chlupy po celym těle a Ruda z Ostravy, co vysílá denně od jedný do dvou, mi svojí trapností způsobuje sebevražedný ataky. Ble.

SERIÁL - Top of the Lake
Vůbec jsem o jeho existenci nevěděla, pustil mi to M. Ze začátku mě to moc nebavilo, přišlo mi to rozvleklý, nic se nedělo. Ale čim dýl jsme se koukali, tim víc jsem se do toho dostávala. Žánrově bych to zařadila jako drama, detektivku s nádechem temna. Více info na (anglický) wiki, bacha na spoilery. 

FILM - Jak jsem se zbláznil
Nedalo by se říct, že bych v říjnu viděla film, co by mohl bejt aspoň vzdáleně zásadní. Proto vám doporučim dokument ČT o Otu Pavlovi, českym spisovateli židovskýho původu, co prožil protektorát i komunisty s bipolární poruchou v hlavě. Moc zajímavý. Podívejte se tady.

AKCE - Signal Fest; Asteroid Galaxy Tour
Byli jste na letošním Signal Festu? Já jsem minulej rok doslova prospala, protože deprese, takže jsem se těšila a narozdíl od mejch artovejch kamarádu, co by to samozřejmě zvládli stejně a líp, jsem byla nadšená.
4.11. budou v Lucerně Music Baru Asteroid Galaxy Tour. Těšim se!

MÓDA - Boty na podzim!
Miluju kotníčkový boty, nebo-li boots. Je to můj nejmilovanější typ boty, asi proto jich mám šest párů, což je na moje poměry rekord jak sviň. Aw <3

KOSMETIKA
Nepodceňujte existenci papírových kapesníčků! (jo, mám opět rýmu)

0 komentářů