červenec je srpen?

klišé jako hovado, ale červenec utekl strašně rychle. ono to bude asi tím, že z hlediska životních změn byl pro mě mnohem zásadnější než kde...

klišé jako hovado, ale červenec utekl strašně rychle. ono to bude asi tím, že z hlediska životních změn byl pro mě mnohem zásadnější než kdejakej leden.

to, že jsme byli nuceni se přestěhovat, víme.

taky jsem se stihla posadit na skleničku, zorganizovat pokoj, znovuzjistit, že knížky Woodyho Allena jsou lepší než jeho filmy, dostat se do skutečně dobrýho vztahu s rodičema, skončit s Literární Akademií a rozhodnout se, že FAMU nebo nic. 
v průběhu příštího týdne mám pracovní pohovory, držte mi palce.
a v listopadu odevzdávám práce na FAMU, taky mi držte palce.

ze všeho jsem moc nadšená a těšim se na věci budoucí. moc, moc, moc fajn pocit.
a fajn věci za měsíc červenec se tu objeví, jakmile se dostanu k počítači, klidu a chuti.

1 komentářů