Oblíbená místa v Praze

Bydlím tu už téměř rok a za tu dobu jsem zvládla poznat relativně hodně míst, nicméně jen minimum z nich mám skutečně ráda. A jenom jedno z ...

Bydlím tu už téměř rok a za tu dobu jsem zvládla poznat relativně hodně míst, nicméně jen minimum z nich mám skutečně ráda. A jenom jedno z nich miluju. A koho že to miluju?

Friends Coffee House!
Tuhle kavárničku nenajdete úplně snadno, zároveň je ale na nejlepším místě - kousek od tramvajový zastávky i metra (Můstek). 
Tahle kavárna může za to, že jsem aspoň někdy v životě produktivní. Je tu neskutečně příjemná atmosféra a pohodlný sezení, jsou vybavený jak na pracanty (stolky akorát velký na notebook a kafe s obyčejnýma židlema), tak studenty (velký stoly jak kráva na všechno to učení), jak čtení (pohodlný křesla a police s knížkama), tak randíčka (malej stůl a pohodlný židle). Ideální je, že kafe si objednáváte už u vstupu, takže vás pak nikdo neruší (včetně vyptávání se, jestli nechcete ještě něco dalšího) a ani nevraždí pohledem, když, ehm, tři hodiny sedíte u jedný sklenice s limonádou.
Další sympatická věc je jejich webovka (http://milujikavu.cz) - všechno, co by vás mohlo zajímat, tam najdete, včetně veškerý nabídky pitiv a žrádel, takže můžete v klidu doma rozjímat, co si dáte. Stejně tak je skvělý to, že její pomocí si můžete objednat další yum, aniž byste museli zvednout zadnici.
Vodím sem snad každýho v rámci prohlídky Prahy, nikdo si nikdy nestěžoval, naopak si to tu zamilovali.

Takže pokud budete mít někdy cestu kolem (nebo třeba do Prahy, žejo), stavte se. Třeba se tady uvidíme a vaši kavárnovou zkušenost pak doplní i zkušenost uzření Be při kreativním procesu (hodně mračení, hrbení, tichýho mluvení si pro sebe, tichýho smíchu a la "škrtí mě duch, pomoc!", osahávání vlastních nohou a plácání do čela), což se vyplatí.
Serte na Starbucks, chuťově se to minimálně vyrovná, ne-li předčí, cenově je to přívětivější a nemusíte se mlátit s cizincema (zde maximálně můžete mlátit cizince, konkrétně umečenou, uječenou Američanku, která sem zas tak často nechodí, ale když přijde, budí ve mně chuť zabíjet, případně jí narvat něco do držky, případně jí stáhnout volume).

1 komentářů

  1. Girls dokoukáno, tak bych si zase prosila další tip na seriál:-))

    OdpovědětVymazat