Rychlovka s dramatickým kapesníčkem u nosíku

Zbytek challenge dodám, slibuju mockrát, nevim kdy, prostě až se mi bude chtít ho dopsat. Od tý doby, co tu nebyl článek, jsem nemocná (pro...

Zbytek challenge dodám, slibuju mockrát, nevim kdy, prostě až se mi bude chtít ho dopsat. Od tý doby, co tu nebyl článek, jsem nemocná (proto tady challenge není a musí bejt dodaný).
Předposlední den v Anglii jsem chytla rýmičku, která se mi během komplikovaný sobotní cesty domů zvrhla v rýminu, tekutej nos a dummm dumm v hlavě. Dneska je první den, kdy se cejtim lidsky, proto slibuju dodávky a píšu tohleto. duh.

Moje sobotní cesta z Birminghamu do Prahy vedla přes Frankfurt, kde byla v pátek stávka. Na moje "ufff, ještěže to není dneska!" Lufthansa odpověděla odložením letu do Frankfurtu o hodinu, což znamenalo, že jsem musela ve Frankfurtu místo půl hodinky čekat pět hodin. Následnej let v deset hodin žádný oficiální zpoždění neměl, zato jsem hodinu seděla v letadle, který se ani nehnulo, takže jsem do ČR dorazila o půlnoci, k nesmírné radosti mé rodiny, která na mě celej den čekala.

Tak pevně doufám, že ty zlouny, co všechny ty pány a dámy tak špatně platěj a kvůli kterým se musí stávkovat, moje komplikace řádně vytrestaly. (Máme rádi logiku.)
A nyní vám povim skvělou zprávu, co vás jistě zajímá - nejmilejší I. poctí ČR svou návštěvou již tyto Vánoce.
gehbserbgleabgjrthgbejrhge
PLACÁK PLACÁKŮ NA TO PĚT PRSTŮ NESTAČÍ!
Štědrej den teda ještě stráví se svojí rodinou, ale od 27. už je jenom MŮJ. mwehehehehe *overly attached girlfriend stare*

Nastavila jsem si blogger na to slavný nový rozhraní, kterýmu jsem se z lenosti vyhejbala několik měsíců, protože se mi nechtělo učit se s tim. Nicméně výhružky bloggeru zabraly, tak holt budu muset zkousnout tohleto nový, no.

Už nesleduju většinu fashion blogů, co jsem sledovala, ačkoliv móda pořád patří mezi moje zájmy. Jenom mi ta honitba vlastního ega, všechno to "koukej, co mám!" a oblečení přes kopírák bez jakýkoliv vlastní invence začalo bejt až nesnesitelně protivný a jakýkoliv naděje "třeba to příště bude lepší, něco se klube!" jsem se naprosto vzdala. Je sice pravda, že kousky na fotkách od Sartorialisty nebo Stockholm Streets Style asi těžko najdu v háemku, ale vzhledem k divokým anglickým nákupům bych spíš potřebovala inspiraci ke kombinování než k nakupování. A ruku na srdce, většina blogerín svejma postama jasně dala najevo, že s nějakejma nápadama rozhodně počítat nemám, protože v tom plavou stejně nebo mnohdy i hůř než já (což je poněkud smutný, když maj celej blog pošpikovanej slovem fešn).

A kdyby vás zajímaly moje momentální dlouhotrvající obsese, tak je to Edie Sedgwick, Francis Bacon, The Outsider (Albert Camus) a reorganizování pokoje.

Jdu najít, jak se tady dávaj štítky.

0 komentářů