English summer rain seems to last for ages

Birmingham Museum & Art Gallery Včera jsem byla v Birminghamu a měla jsem se dobře. V EAT mě pustil do dveří pán a řekl mi, že mám n...

Birmingham Museum & Art Gallery

Včera jsem byla v Birminghamu a měla jsem se dobře.
V EAT mě pustil do dveří pán a řekl mi, že mám nádherný vlasy.
Měla jsem yum tuňákovou bagetu s okurkou.
Miluju moderní umění a pomalu se zasnubuju s Francisem Baconem.
Mám ráda anglický vlaky a baví mě Wolverhampton, i když je nezajímavej.
Mladý muž ve Starbucks si mě pamatoval z minulýho víkendu, napsal mé jméno dobře a celou dobu se usmíval. Miluju, když se lidi usmívaj. Nic to nestojí a člověku to prozáří den, najednou je i pitomá objednávka kafe zmínkyhodná. Lidi v ČR se skoro neusmívaj, všimli jste si? Všichni se tvářej jako buldoci, protože maj STAROSTI a nikdo tomu nemůže rozumět. Ale všichni máme starosti a dopadaj na nás stejnou měrou, ať už je to "Jak proboha řeknu mámě, že jsem dostal další čtyřku?" nebo "Jak zaplatim tu pitomou hypotéku?". Jasně, hypotéka je z objektivního hlediska důležitější než nějaká čtyřka, ale to člověka s tou konkrétní starostí vůbec nezajímá. Všichni máme něco, ale jestliže nikdo neumírá, není důvod, proč se na někoho neusmát.
Mám novej tumblr na http://weirdbeinblack.tumblr.com/, tak kdyby vás to bavilo, tak mě třeba followujte.
Dělám si seznam věcí, který bych dělala radši, než to, co zrovna dělám, abych věděla, co mám dělat, až přijedu domů. Nechce se mi ztrácet čas u seriálů, na to budu mít dost prostoru při škole.
Zatim mám na seznamu tohle:
- upíct cookies
- koupit si make up (kterej mám vypsanej na dalším seznamu)
- sejít se s lidma (zatim jsou čtyři, jejej!)
- najít, příp. koupit pastelky
- poslechnout si nový cd
- vytisknout si fotky
- vylepšit si nástěnku
- naučit se plést
Nutně potřebuju bílý stíny, co držej, a tužku v barvě kůže a gelový linky (jednou člověk zapomene zavřít víčko a má po srandě), ideálně spíš šedý nebo modrý, danke.
Pastelky jsou nutnost. Děti se musí kreativně vyžívat a během jejich kreativního vyžívání se nudim, protože tu s nima musim sedět a dávat pozor, aby nejedly lepidlo nebo nečáraly na stůl. Jednou jsem si takhle ukořistila kousek papíru a pár pastelek pro sebe, namalovala jsem strom na kopci (hotovej umělec, že), poté vílu a robota dětem a nějak se mě to chytlo a teď se mi chce čárat, i když to neumim. Počkejte rok, možná si pak koupim kytaru a budu na ní hrát (i když to neumim) a zpívat (i když to neumim).
Došla jsem k názoru, že začínám bejt se svym životem velmi spokojená, a tak není důvod, proč se tim nepochlubit i svýmu pokoji. Proto si hodlám vytisknout fotky, co jsem kdy kde pořídila, a vyzdobit si jimi nástěnku a i určitá místa v mém pokoji.
No, a pletení je pletení, šála za tři stovky, rukavice taktéž a teplej svetr klidně za tisícovku. Pché, věřme v DIY, udělejme si to sami (that's what she said, hahahah!) a cca za dvacet let si oblečme kolem krku šálu (= náš první výtvor, který aspiruje na to, aby nebyl komentován slovy "Awww... tos dělala sama?").
Taky jsem si koupila CD Example a XX, to jen tak na okraj.
▼▲▼▲▼▲
I was in Birmingham yesterday and I had lovely time.
In EAT some man has let me go in first and has told me I had a beautiful hair.
I've had yummy tuna with cucumber sandwich.
I love modern art and I'm getting engaged to Francis Bacon.
I like English trains and I enjoy Wolverhmapton even though it's uninteresting town.
Young man in Starbuck has remembered me from last weekend, he has spelled my name right and he has smiled a lot. I love when people smile. It costs nothing and makes the whole day brighter, all of the sudden even stupid cofee buying seems talkaboutable. In Czech Republic nobody smiles, have you noticed that? Everybody has a long face like a horse because they HAVE STUFF TO WORRY ABOUT and nobody can understand that. But everybody has stuff to worry about, even smiling people, and they feel it just as much. It doesn't matter if it's "How do I tell my mom I got D again?" or "How am I going to pay the rent?". Of course, rent is more important than bad grade but it doesn't make bad grader's feeling any better - he feels as horrible as the rent payer. Everybody has stuff to worry about but if noone is dying, why not to smile?
I have a new tumblr here: http://weirdbeinblack.tumblr.com/
So if you enjoy stuff like this, follow me, thanks, nice to meet you, okay, bye.
I'm making a list of thing I'd rather do than the thing I'm doing at that moment. So I would know what to do when I come back home. I don't want to lose time by watching tv shows, I can do that later.
My list contains:
- bake cookies
- buy make up
- meet my friends (all four of them, yaaay!)
- find or buy pencils
- listen to my new CDs
- print photos
- make my room better
- learn how to knit
I desperately need white eyeshadow and nude eye pencil and gel eyeliner in blue or gray colour.
Pencils are must have. Children needs to be creative and I get bored while they're being creative. I can't do nothing else but sit with them and look after them so they won't eat glue or paint table with crayons. Once I took a little piece of paper and drew tree on the hill (pro artist, right), after that a fairy and a robot for kids and somehow I enjoyed it a lot so now I want to draw even though I draw like a blind horse with all four limbs broken. Wait a year, maybe I'll buy a guitar and I'll play it (even though I don't know how) and sing (even though I sound like dying cat with voice problem).
I have come to an idea about my life. I'm getting very satisfied with it and so there's no reason why not to show off to my room a little. So my plan is to print some the photos I made and make my room better.
Well, knitting is knitting, knit clothing is effing expensive and I'm a poor student with two left hands and lots of idead in her brain (mainly useless ones). So I believe in DIY. Lets do it ourselfs, fellow poor students and meet up in twenty year wearing first creation that isn't described as "Awwww, have you done it yourself?".
Also I have bought Example and XX CDs.

6 komentářů

  1. Moderní umění je asi tak jediný umění, který se mi jakž takž líbí. A je fakt, že lidi se tady usmívají jen málokdy. Vlastně mi přijde, že to skoro vypadá divně, když se někdo jen tak usmívá. K pletení jsem to nikdy nedotáhla, vrchol mých pracovních činností je přišitý knoflík.
    Máš skvělý články ;) :).
    Juno

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :)
      No, knoflíky mám taky za sebou, moc úspěšný to nebylo, proto si myslim, že to s tim pletením taky tak horký nebude, ale snít si můžu. :D

      Vymazat
  2. Kdyby si náhodou plánovala navštívit i Manchester nebo něco bližšího na sever od tebe a nechtěla bys jet sama, mohla by ses třeba ozvat ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. au pair od Manchesteru:)

      Vymazat
    2. Au pair od Manchesteru: že se vměšuji do debaty... Nechtělo by to na sebe spíš uvést kontakt? Přes blog se asi budete domlouvat asi těžko... ;)

      Vymazat