30 days challenge in 10 days V

13. Mluv i svých tetováních a piercingách To je poněkud ořech, neb ničím takovým nedisponuju. Upřímně řečeno, nikdy jsem kouzlu piercingů...

13. Mluv i svých tetováních a piercingách
To je poněkud ořech, neb ničím takovým nedisponuju. Upřímně řečeno, nikdy jsem kouzlu piercingů moc nerozumněla, zvlášť extra se mi to nelíbí a celkově v tom postrádám originalitu, protože většina propíchlých lidí jede "pupík-jazyk-obočí-nos", když už je to jó vodvaz, tak spodní nebo horní ret. Já osobně nemám propíchlý ani uši a zalitovala jsem toho jenom jednou jedinkrát, když jsem v Salzburgu narazila na stříbrný pyramidkový náušnice (na který jsem stejně s sebou neměla peníze, poněvadž jsem je všechny prošustrovala za sako).
Tetování se mi líbí, ale extra se do toho nehrnu, protože to stojí korunky a ono se vždycky objeví něco, na co jsou potřeba víc. Navíc obě místa (mezi kterýma váhám a asi budu váhat až do osmdesáti a pak umřu) jsou prý pekelně bolestivá (zápěstí zespoda nebo za uchem), což nezní zábavně. Každopádně, moje vysněné zkrášlení je znak Crystal Castles. Protože CC mám spojený s milionem věcí, co jsou pro mě důležitý. A protože ten samej znak má i Chanel a ačkoliv jsou jejich věci poněkud mimo mé finanční možnosti, jsou mi módně hodně blízko - černá a bílá & pánský prvky. Navíc kdyby mi někdo řek, že až vyrostu, budu Coco Chanel, tak bych se rozhodně nezlobila.
14. Nastav přehrávač na náhodné přehrávání a napiš prvních deset písniček
Placebo - Drag
Dev - Perfect Match
Crystal Castles - Love and Caring
Amy Winehouse - (There is) No greater love
Borgore - Ice Cream
Skrillex - Breakin' a Sweat
Justice - Phantom Pt. II
Portishead - Pedestal
Edward Shape & The Magnetic Zeros - Home
Amanda Blank - Gimme What You Got
15. Napiš o něčem, čeho se bojíš
Já se bojim spousty věcí, ale rozhodně můj největší strach je ten, že někoho ztratim. Čímž myslim, že se někomu mně blízkýmu něco stane, nějaká hnusná nehoda nebo i hůř. Protože pak člověk může akorát tak dřepět, blbě čumět a cejtit se k ničemu, jelikož svýmu milovanýmu zraněnýmu nemůže nijak pomoct.

0 komentářů