30 days challenge in 10 days III

7. Poděl se o svůj oblíbenej film, seriál, kapelu a jídlo The Hours; Girls; Crystal Castles; tortilla de patatas 8. Kapely, který jsi...

7. Poděl se o svůj oblíbenej film, seriál, kapelu a jídlo
The Hours; Girls; Crystal Castles; tortilla de patatas

8. Kapely, který jsi viděla živě
Billy Talent, My Chemical Romance, The Cure, Hadouken! (2x), The Hives (2x), Crystal Castles, Placebo, pak nejrůznější předskokany, který si ani nepamatuju...
Ugh, jak já se těšim do Prahy, konečně pak nebude problém jít na koncert...

9. Popiš do detailu svůj den
Tohle mi přijde poněkud nudný, protože moje dny vypadaj poněkud jednotvárně a předvídavě a jestli vás zajímá, v kolik hodin vařim dětem snídani, v kolik oběd a jak dlouho jsme spolu na hřišti, tak jste úchylové a zřejmě by to chtělo najít si koníček. Nebo kamaráda. Nebo přítele. Nebo celebritu k efektnějšímu stalkování.


Dneska mám dvacátý narozeniny, jsem stará. Všechno nejlepší mně, hodně zdraví, štěstí, dlouhá léta a minimálně 85x tolik s Ibaiem.

0 komentářů