Polievam topanočku.

Včera večer moji spolužáci někde nevimkdevhospodě a popíjeli - včera bylo totiž poslední zvonění, který jsem úspěšně bojkotovala svou nepřít...

Včera večer moji spolužáci někde nevimkdevhospodě a popíjeli - včera bylo totiž poslední zvonění, který jsem úspěšně bojkotovala svou nepřítomností (jaksi to není dle mého gusta, no..), a tak se naší skvělé třídní partě zachtělo tento slavnostní okamžik nějak adekvátně ocenit. Já pokračovala v bojkotaci, neb posedávání v hospodě se třídou mě moc nebaví, nehledě na to, že to byla záležitost obzvlášť emotivní, protože už se nikdy normálně ve třídě neshledáme, poslední den, blabla.

Muži se opíjeli čistě proto, že je pátek. Některé ženy se opíjely také proto, že je pátek. Zbytek se opíjel proto, že trpí žalem, smutkem a sentimentalitou. Já trpím pouze cynismem a bezcitností, takže bych tam dřepěla jako exot, strávila celý večer cca o třech Friskách (poslední dobrou je mi zatěžko investovat do něčeho, co nijak vzdáleně nesouvisí s cestováním - problémy chudých studentů), odešla mezi prvními a dorazila domů s nezaměnitelným cigaretovým odérem na veškerém oblečení, těle a věcech. (Ačkoliv jsem těžce tolerantní nekuřák, někdy i má až dojemně tupá tolerance dojde, neb moc nerozumim potřebě 90% lidí pálit celej večer jedno žváro za druhym, zasmradit tim všechno a všechny a zkrátit životnost plic nejen svých, ale i přísedících.)

Už vim, kdy maturuju, takže mi držte 2., 3., 17. a 28. května palce.

Vstala jsem před jedenáctou, posnídala jsem cereálie, jogurt, Nutellu a Colu (zdravé stravování, ej?), zasedla k notebooku a došla k názoru, že můj blog nějak stagnuje, protože se mi teda většinou nelíbí moje posty o ničem a protože se mi už vůbec nelíbí, jak nečasto píšu.
Stejně za to může I., protože spatlání anglický verze mi trvá stejně dlouho jako další článek (to by nikdo nečekal, že) a čte to jenom on! (Našla jsem viníka, takže mé svědomí je čisté. :D)
Rozhodla jsem se teda, že budu víc psát o věcech, co mě baví. Filmy, hudba, móda, seriály, knížky, (ne)úspěšnost mých plánů... atp. Uznávám, že takhle před maturitou je to plán dost smělý a možná taky naivní, ale tak... meh.

A děkuju moc všem za rady ohledně maturitní róby! :)
Naštěstí jsem našla šaty, který jsem měla na loučení se základkou (tragédie mého života je, že mi jsou úplně stejně jako v patnácti..), a bílou halenku. Pouzdrový sukně nosim normálně, ačkoliv k nim teda oblíkám conversky a trička, takže jsem si jistá, že na těch pět dní (4 dny maturit + zahájení) něco uplácám. A když budu v dobrém rozmaru, třeba to i ukážu.
Stejně si v tom všem připadám jako dítě prudérní, padesátiletý knihovnice a konzervativního, sedmdesátiletýho a prudérního kněze. Mňch.

Dneska mi začíná svaťák. Jsem fakt ráda, že předpověď na celej příští tejden slibuje teplo a sluníčko, fakt! -.-

5 komentářů

  1. Tak ať Ti to leze do hlavy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že jsem maturovala v jeden den. Jsem hysterka, když se bojím, co bude a tohle bych vážně nedala.
    Jak dlouho se vlastně čeká na výsledky těch státních maturit?

    OdpovědětVymazat
  3. Be, nešetři si tu angličtinu pro sebe, Ibai není jediný, kdo ji čte! Skvěle si na ní procvičuju vlastní znalosti, tak sem s ní ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Proč se ten blábol jmenuje polievam topanočku? Okamžitě to vysvětli!!!

    OdpovědětVymazat