Co bys rád, drahý followere?

Tvé bryskně vtipné články ze života! 9 (69%) Víc vůbec ne trapných top tenů! 6 (46%) Víc nicneříkajících videí/víc nic neř...


Tvé bryskně vtipné články ze života!
9 (69%)
Víc vůbec ne trapných top tenů!
6 (46%)
Víc nicneříkajících videí/víc nic neříkajících fotek!
0 (0%)
Něco smysluplnýho - recenze filmů, hudby, knížek a tak.
0 (0%)
Víc fotek! Ukaž se, ty nádhero!
7 (53%)
Followuju tě jen kvůli tvým vtipným článkům o módě, věnuj se víc tomu laskavě.
4 (30%)
Tvuj blog je skvělej i tak, mucíček!
4 (30%)
Mohla bys skoro zkusit něco novýho...
0 (0%)

Pro případ, že jste v matematice ještě beznadějnější než já, vám osvětlím, co jsem tímto průzkumem zjistila.
Většinu z vás, drazí mí milovaní, baví mé články ze života. Což je s podivem, protože nejzajímavější část dne je u mě beztak nějaká křivda, které vy se můžete škodolibě od srdce zasmát. A jestli něco nemám ráda, tak když se mi lidi smějou. Překvapivě, protože já jim dávám záminek požehnaně.
Na druhém místě je úpěnlivá žádost o fotky mého ciferníku. No, budete se divit, ale moc nadšená z toho nejsem, ta 'nádhera' je myšlena dost ironicky, zvlášť v tomto strašlivém období života, kdy se mi udělal pupínek na nose a vypadám jako klaun. Ale dobrá, pokusím se, máte mé slovo.
Třetí místo mi řiká, že vám moje trapné top teny nepřijdou trapné a chcete jich víc. Nebo vám přijdou trapné a tou trapností se bavíte. No, jste děti štěstěny, mě ty top teny neskutečně baví dělat, protože si u nich připadá strašně chytrá a elegantní, takže je máte mít, yaay.
O čtvrté a páté místo se dělí vaše nadšení z dokonalosti mého blogu a urážkové prohlášení, že mě followujete jen kvůli mým módním kritikám. Tak mi tleskejte, protože zvesela pracuju na dalším urážlivém článku o tom, jak se některý lidi dokážou vylepšit. Zároveň vás upozorňuju, že jste si o to sami řekli, takže když vás někoho urazim a vy se budete durdit, můžete si za to sami. Rovněž na mě neplatí "tak se ukaž sama, když jsi tak chytrá", protože 80% svých dní trávim v džínách a pánských tričkách a vysmát se mi kvůli pokrytectví by bylo v tomhle případě až příliš snadný.
Tímto děkuju všem třinácti lidem, kteří si namohli zápěstí, když mi udělali radost svými hlasy. Představte si imaginární lízátko. Je pro vás.

▲ ▲ ▲ ▲ ▲

I did a little research about opinions on my flawless blog. And it's so interesting that I have to translate it and tell you what I've learned.
Most of you all, my dear beloved followers, entertain my every-day-life articles. That's kinda weird cause the most interesting part of my day is something-wrong-happening-to-me, so you can be mean and laugh at me. And if there's something I highly dislike, it's when people laugh at me. Surprisingly cause I give them reasons why to do so veeeery often.
The second place is taken by your appealing request about photos of me. Well, you're gonna wonder but I'm not happy about it especially in this horrible time of my life - I have pimple on my nose and I look like clown. But okay, I'll try, I promise.
I'm being told by third place that you find my embarrassing top tens not embarrassing and you want more. Or you find them so embarrassing that it's funny and you actually have fun. Then lucky you cause I like writing them, I always feel clever and elegant so yay.
Fourth and fifth place are for your joy of my blog's perfection and insulting statement that you follow me just because of my criticism about trendy-ugly-fashion stuff. How dare you! Anyway, you can be happy once again because I'm actually working on one about people with no taste. But I'm warning you - you wanted me to do it. So if I'd accidentally insult you and you'd be angry at me, you just did it to yourself. Also I don't respond on such things like "show yourself since you know soo much about this stuff, bitch!" cause I spend most of my days wearing jeans and boy t-shirts so saying that I'm hypocrite would be too easy.
Also I'd like to thank 13 people who actually voted. You're my heroes. Here's imaginary lollipop for you. Yay.

0 komentářů