Bla bla bla.

Pekelně dlouho jsem se neozvala, takže se ozývám teď bez slibu, že to bude lepší, protože asi nebude. Moje slibování sobě sama, že budu kaž...

Pekelně dlouho jsem se neozvala, takže se ozývám teď bez slibu, že to bude lepší, protože asi nebude.
Moje slibování sobě sama, že budu každý den psát článek z Oxfordu, se jaksi dle očekávání nesplnilo.
Přijela jsem v neděli a od tý doby prostě nemám čas - seznámila jsem se s hromadou nových lidí, mluvim anglicky tak moc, až zapomínám myslet česky, objevuju Oxford, ochutnávám anglický jídlo a snažim se nemyslet na nejperfektnější pár bot, jakej jsem kdy viděla. Protože jsou na podpatku, vim, že by dopadly stejně jako moje oxfordky, který většinu roku ležej doma v krabici z čistě ušlechtilých důvodů - mám je moc ráda na to, abych jejich podpatky ničila na rozbitých či kostkovaných chodnících Ústí.


Školu mám odpoledne, což teda není nic moc, ale asi nic nenadělám, mám naději, že se to změní, tak uvidim.
Nyní dřepim ve svém pokoji, je mi zima, venku právě dopršelo, já vypadám odpudivě, mám pyžamo a náruživě se modlim, aby mi někdo nezaklepal na dveře pokoje a nechtěl se kamarádit, protože na kamarádění s někym zrovna nemám vizáž. :D

Dostala jsem se do advanced skupiny (ta nejlepší) a jsem za debila, takže se mám, no. Nemohu za to, že tak perfektně píšu a tak mizerně hovořím! *pohození hlavou* *nos nahoru* *judging look*

Tenhle článek je dost o ničem, protože trnu, jelikož na chodbě je podezřelý šramot a ozývá se hovor. Takže si asi pro jistotu půjdu dát sprchu, reprezentativně se obléknu a vpluju slavnostně do kuchyně, kde si s největší pravděpodobností dám okurku.
Předevčírem jsem vařila večeři ve čtvrt na dvanáct. Protože tady zrovna byla každodenní párty, spoustu lidí jsem asi trochu pobavila, no. :D
Nejsem si úplně jistá, jestli mě baví bydlení v rezidenci, protože je to tady samá párty, hned pod oknem máme jakjsi podnik, kde především hrajou skupiny, jejichž talent se dá velmi snadno vyjádřit pomoc slova "none", hemží se to tady lidma, který tu ani nebydlej... a já mám ráda svůj klid. No, hm, no, hm.
Aspoň jsem vyzkoušela anglický pivo. Bylo dobrý, ale nevermore, málo žeru, hodně to na mě působí a...a...a...
Končim.

(Přidala bych fotky Oxfordu, ale žádný nemám, haha. [dnes srším vtipem])

0 komentářů