Be (ne)doporučuje: Gossip Girl

Gossip Girl. Všichni na to koukaj, všichni to milujou. Serena a Blair, módní ikony spousty holek. Vždyť to není tak dávno, kdy spousta fash...

Gossip Girl. Všichni na to koukaj, všichni to milujou.
Serena a Blair, módní ikony spousty holek. Vždyť to není tak dávno, kdy spousta fashion-blogerek mluvila o skvělym stylu jedné nebo druhé z nich a nechala se inspirovat.
Popularita tohoto seriálu je tak velká, že ho dokonce vysílají i u nás (!!!).
A já? No, já mám v pc tři řady.
Viděla jsem jednu plus nějaký drobný o letních prázdninách. A?

Tak, netušim, proč ten velkej humbuk. Není to nic novýho pod sluncem, není to nijak závratně úžasně napsaný, není to originální. Je to jenom další blábolení nad trablema mladých, krásných & bohatých.
Hele, když věnuju seriálu téměř hodinu, chci, aby to mělo smysl. Chci, aby měl vliv na moje emoce, chci, aby mě rozesmál, chci, aby mě dojal, chci z toho zkrátka něco mít. Seriál, kde se celej díl řeší, že Blair má šaty za milijón a Jenny je mít nikdy nebude, protože holt její tatínek není milionář, booohooo, nespravedlnost světa, proč já?!, to není fér atakdál, je dobrej možná tak pro lidi, co celej den nic nedělaj, nemůžou myslet a musej bejt doma.
Je to kravina.
Žádná postava sympatická. Na monitoru mi buď poskakujou rozmazlený spratci, nebo postavy, co mají tak dobré srdce, že bych je strčila dolů ze skály a ještě by mi to ani nebylo líto. Já prostě nesnášim takový ty dobráčky, co si nechaj křivdit a všechno líbit a ještě za to poděkujou.

Takže ve zkratce: Seriál o lidech, co si můžou koupit vesmír, a jejich problémech, za který si většinou můžou sami, mě teda rozhodně neoslovil. Co se týče mě, nedokážu se dojmout nad holkou, co má furt všechno a když jí jednou něco nevyjde, brečí, dojímá se sama nad sebou, lituje se a naříká. Nedokážou soucítit s blbečkem, kterýmu kdyby strčili hlavu do mixéru, ještě po sobě rychle uklidí, než umře. Nedokážu litovat holku, jejíž otec nemá na Chanel nebo YSL hadry, který by ona ták móc chtěla.
Není to vtipný, není to originální, nedokáže vás to posadit na zadek, není v tom nic.
A i když si uvědomuju, že se občas chovám jako nafrněnej snob a když je v seriálu nějakej nafrněnej snob, většinou je to jedna z mých oblíbených postav, ale tohle je prostě moc horký kafe.

A mimochodem - Zápletka, kdy spolu dva choděj, načež zjistěj, že jejich rodiče spolu něco měli a mít budou a že maj společnýho sourozence kdesi v pytli... To si jako vypůjčili z nějaký telenovely, ne? Kdyby měli před svatbou, mohli by se rovnou přejmenovat na Patrýsii a Chosé Antónya.

A mimochodem 2 - holka v průhlednejch šatech na plese?
Gossip Girl: Hroznej trapas.
Skutečnej život: Královna plesu.

Asi nejsem dostatečně holčičí a no-óbl.

0 komentářů