The Monkeys Are Coming

Does it offend you, yeah? tady budou 10. 4. To je neděle. Moji spolužáci jednou zrovna v téhle době obdivovat krásy Itálie. Já krásy Itáli...



Does it offend you, yeah? tady budou 10. 4. To je neděle. Moji spolužáci jednou zrovna v téhle době obdivovat krásy Itálie. Já krásy Itálie vidět nepotřebuju, rozhodně ne za cenu desetidenního pobytu u moře pro jednu osobu za podmínek poněkud, uhm, nevyhovujících. Takže budu v podstatě doma, že, a tož proč si nezajet na koncert, že.
Kurvadrát já tam tak moc chci, že mi asi každou chvílí něco vybouchne a pak shořim.
Vstupenka stojí přijatelných 450,- (holt se budu muset rozloučit s tim tmavěmodrym sakem a zase jednou přivítat svou módní fantazii, ať mi vykřeše něco použitelného z nepoužitelných věcí), to není problém.
Takže kdybych bydlela v Praze, nebyl by ani trošku problém.
Teď hledám nějaký levný ubytování na jednu noc, nehodlám přemlouvat tátu, aby mě tam vozil a pak na mě po zbytek tejdne vyčítavě koukal. Jsem velká holka.
Spokojim se se všim. Plesnivá koupelna, díry ve zdech, vlhká matrace, žádný přikrývky... Já si postěžuju na blog a budu v cajku. Hlavně se tam potřebuju nějak dopravit (takže žádný "dvakrát přestoupíš na metru, třikrát tramvají, pak půlhoďky autobusem a jsi tam!"), potřebuju si to zaplatit sama (když řeknu pod pětistovku, jak moc naivní budu?), potřebuju si tam přijít kdykoliv (takže žádný "když nepřijdete do deseti, můžete nocovat u nás na schodech", asi to zní divně, ale i takový zařízení existujou) a potřebuju nějakou lokaci, kde se nebudu muset bát o svoji peněženku a tělo.
Takže kdybyste o něčem věděli, prosim, prosim, prosim, prosim, dejte mi vědět...
Tohleto, to bude divoký tohleto...
Sice ještě ani nemám lístek, ale těšim se jak malý dítě.
Už mám i vymyšleno, v čem tam půjdu.
No, takže tam prostě MUSIM jít. :D

0 komentářů